وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

یکهزار هکتار از زمین های کشاورزی ملکان تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار می گیرد


شهرستانها  12:57:20 1393/11/26
9311-7290-5 کد خبر
    

مدیر جهاد کشاورزی ملکان گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقده سال آینده یکهزار هکتار از زمین های کشاورزی ملکان توسط بسیج سازندگی ملکان زیر پوشش آبیاری تحت فشار قرار می گیرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، علی صیادی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بر اساس این تفاهم نامه بین جهادکشاورزی و بسیج سازندگی شهرستان ملکان سال آینده  یکهزار هکتار از زمین های کشاورزی توسط بسیج سازندگی تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار می گیرد.

وی افزود: البته تا به امروز ۶۰۰هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان ملکان از آبیاری تحت فشار بهره­مند شده اند.

صیادی از برگزاری دوره های آموزشی کشاورزی در شهرستان ملکان با محوریت اقتصاد مقاومتی خبر داد و اظهار کرد: در این دوره ها در زمینه های پرورش ماهی، قارچ، بوقلمون، روسیمی کردن درختان مو، ورمی کمپوست و .. آموزش های لازم به باغداران این شهرستان ارائه شده است.

 

وی هدف از ارائه این دوره ها را  ارتقای سطح آگاهی کشاورزان و کارآموزان ذکر کرد و گفت: به قبول شدگان مجوز فعالیت از سوی جهاد کشاورزی اعطا می شود.

مدیر جهاد کشاورزی ملکان  تنها راه برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی را سوق دادن  بخش کشاورزی به سمت اقتصادی شدن دانست و افزود: در این راستا باید بهره وری را مد نظر قرار دهیم که از جمله ی آن می توان به اقداماتی مانند افزایش عملکرد در تولید و هدایت کشت به سمت محصولات مزیت دار، اشاره کرد.

 

وی افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و مبارزه همگانی با آفات و بیماری ها از جمله زنجره مو و سن گندم که توسط جهاد کشاورزی و با همکاری بسیج سازندگی در قالب اردوهای هجرت انجام می شود را از جمله این اقدامات جهت رسیدن به بهره وری ذکر کرد.

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۳/۱۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی