وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

استاد موسی درگاهی سرپرست شهرداری ملکان شد

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ق.ظ



                                                        

استعفای شهردار ملکان/ برگزاری جلسه انتخاب شهردار در روز چهارشنبه 
شهرستانها  9:28:36 1393/11/28
9311-7990-5 کد خبر
    

رئیس شورای شهر ملکان از استعفای رسمی شهردار ملکان و موافقت شورای شهر ملکان با اکثریت آرا خبر داد.

 

فرهاد نریمانپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، افزود: آقای علی حسین قطبی، شهردار ملکان در روز سی ام دی ماه استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرده بود که در جلسه یازدهم بهمن ماه جاری مورد موافقت اکثر اعضای شورای شهر ملکان را قرار گرفت.

وی  موضوع اختلاف شهردار ملکان با برخی از اعضای شورای شهر را رد کرد و فرارسیدن موعد بازنشستگی آقای قطبی را علت اصلی استعفای وی اعلام کرد و گفت: قطبی چون کارمند اداره مخابرات بوده و باید جهت استفاده از مزایای کامل بازنشستگی 24 ماه مانده در اداره خود حضور یابد، استعفا کرد.

وی کارنامه عملکرد 14 ماهه شهردار سابق ملکان را با توجه به درآمد شهرداری تقریبا خوب توصیف کرد و گفت: قطبی در حد بودجه شهرداری ملکان و در حد توان خود کار کرد ولی از این بیشتر هم می توانست کار کند.

نریمانپور از اداره موقت شهرداری ملکان توسط "موسی درگاهی" یکی از کارکنان رسمی شهرداری ملکان از اول اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: طبق قانون و تا تعیین شهردار جدید یکی از کارکنان رسمی باید تصدی شهرداری را به عهده بگیرد و بر این اساس آقای موسی درگاهی یکی از کارکنان رسمی شهرداری ملکان موقتا سکان دار شهرداری این شهر شد.

وی شایعات مربوط به برخی گزینه های احتمالی شهرداری ملکان از جمله خودش  را رد کرد و گفت: تا امروز هیچ گزینه ای جهت شهرداری ملکان بین شورا مطرح نشده است.

نریمانپور از برگزاری جلسه شورای شهر ملکان در روز چهارشنبه 29 بهمن ماه جهت بحث و بررسی در خصوص انتخاب شهردار جدید ملکان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تنها 2 سال از عمر شورای شهر فعلی باقی مانده لذا اولویت این شورا جهت انتخاب شهردار گزینه های بومی می باشد.

وی داشتن حداقل 5 سال سابقه مدیریت و تحصیلات مرتبط را از دیگر اولویت های شورای شهر در انتخاب شهردار جدید ملکان دانست و گفت: شورای شهر ملکان مصمم است در اسرع وقت شهردار جدید ملکان را انتخاب کند.

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام

۹۳/۱۱/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی