وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

طی بیانیه انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی مطرح شد
عدم پاسخگویی وانتقاد پذیری برخی از مدیران آذربایجان شرقی 
اجتماعی  14:19:8 1393/12/25
9312-42014-5 کد خبر
    

انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی با اعلام بیانیه ای ضمن تبریک سال جدید برخی از تنگناهای این حوزه را تشریح کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

به نام خالق هستی که یک بار دیگر در تحولی شگرف و رستاخیزی بزرگ، بر تن خسته و بی جان زمین و زمان، روح صفا و زندگی دمید تا به یادآریم رستاخیز بزرگتر را و رصد کنیم کرده هایمان را و در این جشن طبیعت، مهربانی ها را و تدبیر و تدبر و دوراندیشی و آینده نگری را سرلوحه افعال و کردار خویش قرار داده و با استعانت از ساحت قدسی حضرت دوست، نهال دوستی را به جای خاشاک کبر و کینه و کدورت و حسد بکاریم.

 

ضمن تبریک ایام خجسته نوروز و با گرامیداشت ایام سوگواری یاس سپید تشیع، ایامی سرشار از معنویت و شادکامی توام با سربلندی را برای همه فعالین رسانه ای آذربایجان و پاسداران عرصه اطلاع رسانی آرزومندیم.

 

در طلیعه این بهار شورانگیز لازم می دانیم نکاتی را هر چند به تکرار مورد یادآوری قرار دهیم:

سال 93 با تمام پستی ها و بلندی هایش به پایان رسید با اینحال انتظارات و آمال و آرزوهای اهالی رسانه از برخی مسئولان دولت تدبیر و امید در آذربایجان شرقی به یاس و نومیدی تبدیل شد و دستاوردی جز وعده و وعید و جریان تبلیغاتی برای مدیران مدعی پاسخگویی چیزی در بر نداشت!

 

بدیهی ترین و مهمترین خواسته ی انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی از مسئولین فرهنگی و سیاسی و اداری استان که سالهاست در پستوی وعده ها خاک می خورد ساماندهی وضعیت شاغلین این رشته و حرفه مقدس است که متاسفانه به دلیل ترس از تبعات اجرای آن، کسی جرات و جسارت به خرج نمی دهند تا خود را در مظان گلایه و بدگویی اندک افرادی که به اشتباه به این شغل شریف روی آورده اند قرار ندهند!

 

از این رو در آغازین روزهای سال جدید انتظار فعالان مطبوعات از مسئولان امر، ساماندهی و ضابطه مند شدن فعالیت رسانه ای در سایه ی تفویض اختیارات قانونی به تشکل های مطبوعاتی است تا بدین ترتیب، راه برای سو استفاده های احتمالی برخی فرصت طلبان بسته شود.

 

سالهاست که عدم پاسخگویی برخی از مدیران آذربایجان شرقی در کنار عدم انتقاد پذیری آنها به عنوان آفت بزرگ حوزه رسانه مشکلات بسیاری پدید آورده چرا که از یک سو از ارائه اطلاعات سریع و صحیح و صریح خودداری می کنند و از دیگر سو به کوچکترین مطلب انتقادی واکنش تند و دفاعی نشان داده و آنها را به انحاء مختلف مورد مواخذه، توبیخ و تحقیر و چه بسا تهدید قرار می دهند.

 

امید است در سایه ی سیاست های دولت محترم و نیز وزارت ارشاد، این روند در آذربایجان شرقی اصلاح گردد.

 

شهر اولین های ایران، در حوزه مطبوعات و رسانه ها ظرفیت آن را دارد که بتواند خود را در عرصه ی گنجینه های مطبوعاتی و تاریخ روزنامه نگاری نیز به عنوان اولین شهر دارای موزه مطبوعات نماید. بسترهای لازم برای راه اندازی این موزه و اسنادمتعدد و متکثر تاریخی نیز برای این کار موجود است.

 

متاسفانه با وجود همه وعده های مسئولان و حتی مکان یابی راه اندازی اولین موزه مطبوعات آذربایجان شرقی   و امضا تفاهم نامه بین انجمن و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی مبنی بر راه‌اندازی موزه مطبوعات در خانه حریری تبریز، تاکنون پیگیری های اصحاب رسانه استان و انجمن صنفی راه به جایی نبرده است.

 

از مسئولان دست اندرکار انتظار می رود نه برای عید 94 بلکه حداقل به عنوان «عیدی سال 95 روزنامه نگاران آذربایجان شرقی» راه اندازی و تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان شرقی را در خانه حریری محقق کنند.

 

انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی ضمن پاسداشت حرمت اندیشه و قلم و قدم همه فعالین رسانه ای استان که مطالب آنها در چارچوب اطلاع رسانی صریح و شفاف بر اساس همه آموزه های دینی و مقررات نظام جمهوی اسلامی، شرافت انسانی و اخلاق حرفه ای منتشر می شود، از همه ی مدیران ارشد استانی درخواست می نماید تا برای حفظ ارزشهای والای انسانی و اسلامی و اعتلای جایگاه فرهنگ و رسانه آذربایجان شرقی تعامل خود با نمایندگان رسانه های گروهی را بیش از گذشته افزایش دهند تا شاهد تجلی فضای روشن صمیمیت و آگاهی و روشنگری و به دور از دروغ و تهمت و افترا باشیم.

 

یک بار دیگر شکوفایی غنچه های بهار بر شاخسار طبیعت را خدمت همه همکاران مطبوعاتی و فعالین رسانه ای و خدمتگزاران صدیق جامعه مان تبریک عرض نموده ایامی سرشار از شادمانی و توفیق برای آنها آرزومندیم.

 

انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی


خبرنگار: 1141
انتهای پیام
۹۳/۱۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی