وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

خبر/

نصرنیوز: مدیرعامل شرکت صنایع ذوب آهن شمال‌غرب از تعطیلی این کارخانه خبر داد.


 به گزارش نصرنیوز به نقل از ایسنا، مرتضی حمایت خواه اظهار کرد: بحث تعطیلی کارخانه ذوب آهن ملکان واقعیت دارد و  این کارخانه هم اکنون تعطیل شده است.

 

وی دو مشکل عمده تغییر کاربری و زمین های معوض را باعث تعطیلی شرکت صنایع ذوب آهن شمال غرب در ملکان ذکر کرد و افزود:  متاسفانه بنیاد مسکن برای زمین های کارخانه سند معوض گرفته و  سند مالکیت صادر کرده است و از این رو هم اکنون مالکان زمین های فوق مبلغ کلان از کارخانه طلب می کنند و این ادامه فعالیت شرکت را غیر ممکن کرده است.

 

 وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر جهادکشاورزی و اعضای شورای شهرستان گفت: منتظر نتیجه این جلسات هستیم و بازگشایی مجدد کارخانه به تصمیمات دستگاه‌های دولتی و مسئولان مربوطه شهرستان وابسته است.

 

مدیرعامل شرکت صنایع ذوب آهن شمال غرب، وسعت فاز اول این شرک را  10 هکتار و پیشرفت فیزیکی آن را نزدیک به 70 درصد عنوان کرد و گفت: در صورت رفع مشکل تعطیلی و در بازه زمانی 9 ماهه، سالیانه 350 هزار تن میلگرد ساختمانی نمره 8 در این کارخانه تولید و زمینه اشتغال حداقل 180 نفر در 2 شیفت در این کارخانه فراهم خواهد شد.

 

وی افزود: در فاز دوم این کارخانه شامل تولید ذوب احیا نیز زمینه اشتغال مستقیم یک هزار و 200 نفر و غیر مستقیم شش هزار نفر نیز فراهم می شود. 

 

وی از بیکاری 80 پرسنل دفتری و کارگر شرکت ذوب آهن شمال غرب در ملکان و تبریز خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه به علت اتمام قرارداد و تعطیلی کارخانه از 86 پرسنل 80 نفر کار خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

۹۴/۰۱/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۱)

۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۲ آذرقلم/ خوش نیت از تبریز
سلام.
این خبر در آذرقلم منتشرشد. 
اما این خبر پیش از این به نقل از ایسنا در سایتهای بسیاری منعکس شده بود.
خبر شما بود یا خبر ایسنا/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی