وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

نوذر شفیعی:

با استانی شدن انتخابات، گرایش‌های سیاسی جایگزین گرایش‌های طایفه‌ای می‌شود

 یکشنبه 31 خرداد 1394 - 10:27
دکتر نوذر شفیعی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ استانی شدن انتخابات باعث می‌شود گرایش‌های سیاسی جایگزین گرایش‌های طایفه‌ای، قومی و قبیله‌ای شود.

دکتر نوذر شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ با توجه به طرح‌ استانی شدن انتخابات در کشور در مجلس گفت: استانی شدن انتخابات در کشور و به ویژه در شهرستان ممسنی که انتخابات به شدت رنگ و بوی طایفه‌ای دارد، می تواند مفید باشد.

وی افزود: استانی شدن انتخابات باعث می شود گرایش‌های سیاسی جایگزین گرایش‌های طایفه‌ای و قومی و قبیله‌ای شود و افزون بر این، باعث می‌شود تا نماینده شهرستان بیش از آنکه پیگیر مسائل روزمره شود در پی انجام بهتر وظایف قانونی خود یعنی وضع قانون و نظارت بر اجرای آن شود.

نماینده شهرهای ممسنی و رستم در مجلس در ادامه گفت‌وگوی خود با توجه به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه در یک منطقه عموماً به چند شکل در پیشرفت آن نقش دارد. نقش فرهنگی دانشگاه بدین معنی است با جذب دانشجویان منطقه باعث افزایش آگاهی‌های عمومی در سطح شهرستان‌ می‌شود و از طرف دیگر با ورود دانشجویان خارج از منطقه و شهرستان به دانشگاه باعث نوعی تبادل فرهنگی و متاثر از آن ارتقای سطح فرهنگ عمومی می‌شود.

به لحاظ سیاسی به ویژه در شهرهایی مثل ممسنی و رستم که دیدگاه سیاسی آنها عمدتاً مبتنی بر طایفه‌گرایی است، ورود دانشجویان خارج از شهرستان علاوه بر ارتقای آگاهی‌های عمومی که خود در تغییر نگرش‌های سیاسی مبتنی بر طایفه‌گرایی مهم است، باعث ورود دیدگاه‌های فکری متفاوت سیاسی می شود.
 
 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه در حوزه اقتصادی بدین صورت باعث توسعه می‌شود که منابع مالی را از دانشجویان دریافت و در راستای توسعه و گسترش دانشگاه هزینه می‌کند. همچنیندانشجویان غیربومی مجبور هستند تا برای تامین مایحتاج خود به منابع تامین‌کننده شهرستانی محل اقامت خود مراجعه کنند و در نتیجه به رونق اقتصادی در شهر کمک می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به لحاظ سیاسی به ویژه در شهرستانهایی مثل ممسنی و رستم که دیدگاه سیاسی آنها عمدتاً مبتنی بر طایفه‌گرایی است، ورود دانشجویان خارج از شهرستان علاوه بر ارتقای آگاهی‌های عمومی که خود در تغییر نگرش‌های سیاسی مبتنی بر طایفه‌گرایی مهم است، باعث ورود دیدگاه‌های فکری متفاوت سیاسی می شود. یعنی عملاً اندیشه و فکر سیاسی را جایگزین طایفه‌گرایی می‌کند.

نماینده شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با تشکر از تلاش‌های دکتر شمس‌الدینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه این دانشگاه تصریح کرد: در دو سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل کاهش تعداد دانشجویان در کل کشو با محدودیت روبه‌رو بوده است، با این حال واحد ممسنی در دو سال گذشته به گونه‌ای مدیریت شده که جایگاه آن در وضعیت سبز قرار گرفته و مفهوم آن این است که مدیریت دانشگاه در شرایط سخت موفق شده است مانع از افول جایگاه دانشگاه مثل بسیاری از دانشگاه‌های دیگر به وضعیت زرد یا قرمز شود.

وی افزود: به یرغم اینکه بیشتر واحدهای دانشگاهی با کمبود دانشجو مواجه و گاهی دچار مشکل شده‌اند، خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی وضعیت مناسب و مطلوبی دارد و از تعداد دانشجویان خیلی مناسبی برخوردار است و آینده و چشم انداز خوبی را برای این واحد پیش‌بینی می‌کنم.

۹۴/۰۳/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۱)

وبلاگ جالبی دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی