وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کد خبر :   36015  | تاریخ خبر : 1394/04/30  | ساعت : 12:44


مهر علیزاده:

سبک شمردن موفقیت هسته ای بی انصافی است/ نتایج مثبت دیپلماسی فعال ایران


نصرنیوز: عضو تیم برنامه ریزی آغاز مجدد فعالیت ساخت نیروگاه اتمی بوشهر، ضمن قدردانی از زحمات دولت و تیم مذاکره کننده ایرانی، سبک شمردن موفقیت هسته ای را بی انصافی خواند.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصرنیوز ،"محسن مهر علیزاده" افزود: اینکه قدرتهای بزرگ جهان 23 ماه تمام بر سر میز مذاکره حاضر شده و در نهایت حقوق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسند، موفقیت بزرگی در عرصه بین المللی است.

وی که سابقه عضویت در تیم برنامه ریزی آغاز مجدد فعالیت ساخت نیروگاه اتمی بوشهر در اوایل دهه 70 را در کارنامه دارد، اضافه کرد: جمهوری اسلامی، امروز درحالی تمام حقوق خود را به جهان تحمیل کرده که قدرتهای بزرگ دنیا تا دیروز قصد داشتند تمام فعالیت های هسته ای ایران را جمع کرده و به قول خودشان، حتی یک سانتریفیوژ در مراکز هسته ای ما فعال نباشد!
مهرعلیزاده ادامه داد: در سایه این توافق، علاوه بر به رسمیت شمرده شدن حقوق هسته ای ملت ایران، همان کشورها پای توافقی را امضا کرده اند که ضمن فعال ماندن مراکز هسته ای ایران، ملزم به همکاری های علمی و تحقیاتی شده اند.
معاون سابق رئیس جمهور دولت اصلاحات در ادامه با تشریح موفقیت های کسب شده در مذاکرات اخیر تصریح کرد: مهمترین موفقیت این توافق، تثبیت حق مسلم ایران در فعالیت های هسته ای بود که در سایه ی حمایت های مقام معظم رهبری و پشتوانه آرای میلیونی به دولت تدبیر به دست آمد.
وی رفع تحریم های ظالمانه ی غرب علیه مردم ایران را یکی از بزرگترین دستاوردهای این مذاکرات عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی 6 قطعنامه شورای امنیت و تحریم های مختلف جهان علیه ایران با یک قطعنامه و توافق برداشته می شوند نشان از تدبیر و تلاش و مجاهدت تیم مذاکره کننده ایرانی است.
معاون اسبق وزیر صنایع فعال بودن مراکز هسته ای را موفقیت دیگر این توافق نامه خواند و گفت: امضای قدرتهای بزرگ پای این موافتنامه نشان از دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران دارد.
به گفته وی رفع تحریم های ظالمانه ی غرب و خروج پرونده ایران از شورای امنیت یکی دیگر از موفقیت های مذاکرات هسته ای و توافق نامه یاد شده به شمار می آید.
مهرعلیزاده در ادامه مصاحبه ی خود، به آثار توافق نامه هسته ای در ابعاد داخلی و بین المللی اشاره کرد و گفت: عادی سازی روابط سیاسی و اقتصادی ایران در عرصه ی بین المللی و بازتاب آن در سطح جهان بدون شک بزرگترین توفیق این مذاکرات در سطح بین المللی است.
وی با بان اینکه توفیقات دیپلماسی فعال دولت تدبیرو امید آثار اقتصادی داخلی بسیاری به همراه خواهد داشت گفت: مهمترین نتیجه توافق اخیر در بعد داخلی، روحیه نشاط و همدلی و تداوم موج امید مردم ایران به بهبود شرایط اقتصادی و رونق کسب و کار بود.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 84  با تاکید بر اینکه توسعه اقتصادی و بهبود کسب و کار در سایه جذب سرمایه گذاریهای خصوصی و خارجی محقق می شود تصریح کرد: به صف شدن شرکت های بزرگ بین المللی برای سفر به ایران و مذاکره برای حضور در بازارهای داخلی، از رونق سرمایه گذاری و بهبود شرایط اقتصادی در ماه های آتی خبر می دهد.
مهرعلیزاده با اشاره به توفیقات نسبی دولت در خصوص کنترل تورم و تثبیت قیمت ها طی دو سال گذشته در عین حال یادآور شد: گرچه بعد از دوسال هنوز گره مشکلات اقتصادی مردم باز نشده اما ملت ایران امیدوارند با حل مشکل پرنده ی هسته ای، دولت تدبیر و امید قول دیگر خود در خصوص بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را به نتیجه برساند.
وی خطاب به مردم گفت: گشایش اقتصادی و رسیدن به رشد پایدار نیاز به صبر و شکیبایی و نیز همکاری عمومی دارد و امیدواریم این موفقیت نیز در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت به نتیجه ی دلخواه برسد.

انتهای پیام/

۹۴/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی