وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ / Jul 21 2015
تعداد کل اخبار: 639
چاپ ارسال به دوستان ارسال یادداشت
فیسبوک تویتر گوگل پلاس

وزیر اطلاعات:

فضای همدلی بین جناح ها دستاورد توافق هسته ای است

» سرویس: سیاسی - سیاست داخلی
Amir Pourmand-14-75.jpg

وزیر اطلاعات فضای همدلی بین جناح ها را دستاورد‌ توافق هسته ای برشمرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات، در جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افزود: همدلی و وحدت جریان های سیاسی و اثرگذار کشور تحت لوای مقام معظم رهبری، سرعت حرکت کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت شتاب می بخشد و حرکتی که در تقابل با این رویکرد باشد به صلاح کشور نیست و باید از آن پرهیز شود.

وی با تاکید بر عبرت پذیری از افزون بر سه دهه تحولات کشور یادآور شد: رویکرد رسانه های خارجی به خصوص رسانه های بین المللی منطقه نسبت به ایران تغییر کرده و این تغییر رویکرد را در ادبیات آنان می توان به وضوح مشاهده کرد که این تغییرات، نتیجه عقلانیت ایرانی در دستیابی به حقوق مسلم کشور در سایه هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب بوده است.

علوی با تاکید بر حاکم شدن فضای رقابت های عاقلانه به جای دعواهای سیاسی و جناحی در کشور گفت: هر حرکتی از سوی جریان های اصولگرا و اصلاح طلب که باعث تقویت نظام و افزایش جریان های و شخصیت های زیر چتر نظام شود در مسیر خدمت به کشور است.

وی تصریح کرد: در این راستا دولت تدبیر و امید با رویکرد خدمت و تلاش برای توسعه، اصل وحدت و همدلی را سرلوحه کار قرارداده و از ظرفیت های تمامی جریان های سیاسی کشور برای تقویت این رویکرد استفاده می کند.

وزیر اطلاعات یادآور شد: همدلی تمامی جریان های موثر، باعث دلگرمی مردم به نظام شده و مشارکت آنان را در تصمیم سازی های مهم افزایش می دهد.

وی در خصوص رویکرد دستگاه اطلاعاتی کشور نیز محور فعالیت این وزارتخانه را حرکت برمبنای احکام، ارزش های اسلامی و قانون عنوان کرد و اظهار داشت: اولویت وزارت اطلاعات بر برخورداری از امنیت همراه با نشاط در جامعه است.

علوی یادآور شد: در زمینه تامین امنیت پایدار به عنوان یکی از پایه های مهم توسعه و پیشرفت کشور، رویکرد وزارت اطلاعات بر افزایش نقش مردم و مشارکت آنان در تامین امنیت است.

وی ادامه داد: مشارکت آحاد مردم در تامین امنیت بخش های مختلف مانند بازار، دانشگاه، بخش اقتصادی و ... ، هزینه های امنیتی را کاهش می دهد و در این راستا وظیفه و رویکرد دستگاه اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی باید در جهت ایجاد آرامش روانی باشد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: مجموعه امنیتی کشور هم اکنون با اقتدار و اشراف اطلاعاتی، تمامی تهدیدهای علیه نظام را رصد و آمادگی کامل برای برخورد با این تهدیدها را دارد.

در این نشست از خدمات مدیرکل سابق اطلاعات استان چهارمحال وبختیاری تجلیل و مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در بدو ورود در فرودگاه مورد استقبال مسئولان استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت، سپس با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

در این سفر با حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهر کرد دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

۹۴/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی