وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

  • تاریخ انتشار خبر :سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ | کد خبر : 28361
  • پرینت

    آذرقلم: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام کرد: طرح «استانی شدن انتخابات مجلس» به طور کامل از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد.

    آذرقلم: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام کرد: طرح «استانی شدن انتخابات مجلس» به طور کامل از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد.به گزارش آذرقلم به نقل از مهر دخیل‌ عباس زارع‌زاده مهریزی درباره سرانجام طرح استانی شهرستانی شدن حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس که اخیراً مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است، اظهار داشت: این طرح دیگر در دستور کار کمیسیون شوراها قرار نمی‌گیرد و می‌توان گفت که به طور کامل از دستور کار مجلس نهم خارج شد.

    وی درباره علت این تصمیم گفت: با توجه به ایراداتی که شورای نگهبان گرفته بود و نیز تاکید مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حذف استانی شدن انتخابات مجلس در سیاست‌های کلی انتخابات و با توجه به اینکه طرح ما به این دوره مجلس نمی‌رسد، بنابراین مصلحت دیده شد که این طرح از دستور خارج شود.

    عدم حضور وزیر کشور در نشست کمیسیون شوراها/ ارجاع دو سوال از رحمانی فضلی به صحن علنی مجلس

    سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس همچنین با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: قرار بود در جلسه امروز وزیر کشور برای پاسخ به سئوالات هفت نفر از نمایندگان در کمیسیون حضور یابد که متاسفانه بدون اعلام قبلی، در کمیسیون حاضر نشد.

    زارع‌زاده مهریزی با بیان اینکه این حرکت توهین نسبت به کمیسیون بود، خاطر نشان کرد: از مجموع هفت سئوال، دو مورد از سئوال‌ها به صحن علنی مجلس ارجاع شد و پنج سئوال دیگر نیز تا هفته آینده معوق ماند تا وزیر کشور در کمیسیون حضور یافته و پاسخ دهد.

    وی همچنین از تصویب دو ماده دیگر از طرح اصلاح قانون وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نشست عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی خبر داد و گفت: احتمالاً تا یک ماه آینده بررسی این طرح پایان می‌یابد و نتیجه آن به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.

    ۹۴/۰۴/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی