وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

روحانی: مسجد جای سیاست هست ولی جای حزب نیست

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ
رئیس جمهور ضمن گرامیداشت روز جهانی مسجد خاطر نشان کرد: خاطره تلخ به آتش کشیدن قبله اول مسلمانان را در 46 سال گذشته از یاد نخواهیم برد که ماهیت متجاوزگر و تروریست و غاصب رژیم صهیونیستی را نشان داد و از طرف دیگر علامتی برای بیداری و هوشیاری ما بر حفظ هویت دینی و اسلامی و مراکز اخلاق و تعلیم و تربیت و ترویج احکام آسمانی بود.

روحانی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مهدوی کنی خاطر نشان کرد: آیت الله مهدوی کنی نقش بسیار برجسته در ساماندهی امور روحانیت،‌مساجد،‌مدارس دینی و ساماندهی حرکت و نهضت اسلامی در کشور و تهران برای استقرار و مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه از سال های اولیه دهه 50 از نزدیک با آیت الله مهدوی کنی آشنا بودم گفت:‌ در ماه رمضان سال 53 در مسجد آیت الله مهدوی کنی سخنرانی داشتم که صحبت های من باعث تعطیلی جلسه، فرار من و دستگیری ایشان شد و از همان ابتدا آیت الله مهدوی کنی با مزاح به من می گفت تو امسال هم خودت را گیر می اندازی و هم من را .

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه همواره نام مرحوم آیت الله مهدوی کنی در صدر سرداران مجاهد و خدمتگزاران انقلاب اسلامی بوده است،‌تصریح کرد: امیدواریم خانواده و شاگردان این یار سفر کرده نگذارند جای ایشان در علم و دانشگاه و تربیت این فرزندان خالی بماند.

رییس جمهور در اجلاس جهانی روز مسجد گفت: مسجدی مسجد واقعی است که مرکز علم و مرکز برادری میان مسلمانان باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی اظهار داشت: از مسجد مقاومت و ایستادگی برمی خیزد نه ظلم و تجاوز و خشونت و تفرقه.

روحانی با بیان اینکه مسجد برای ما مرکز بسیار مهمی است گفت:‌از دیرباز معماری اسلامی نشان می‌دهد که مسجد مهمان اصلی شهر و جامعه هست و خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اساس مسجد مرکز عبادت است، افزود:‌ نمی گویم در دنیای امروز مسجد جای مدرسه، دانشگاه، مراکز ورزشی و ... را بگیرد که هر کدام جای خود را دارد اما مسجد مرکزیت خاصی برای جمع مومنان و صالحان و تعلیم و تربیت اسلامی و همچنین آمادگی جامعه برای مقاومت، معنویت، وحدت و فداکاری دارد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه متاسفانه امروز در گوشه و کنار دنیا مساجدی داریم که خطیب آن در تفرقه مسلمانان سخن می گوید، اظهار کرد: متاسفانه در دنیا مساجدی هستند که خطبای آن مذهب پر افتخار شیعه و شیعیان را کفر و کافر معرفی می‌کنند.و برای تفرقه میان فرق اسلامی و پیروان اهل بیت (ع) و شیعه و اهل سنت سخن می گویند و از این مساجد افرادی پرورش می یابند که در جامعه به خشونت و افراط و کشتن مردم افتخار کرده و آن را به دروغ راه جهاد اسلامی نام می نهند.

رئیس دولت یازدهم با بیان اینکه مسجدواقعی، مسجد علم و تعلیم و تربیت و مرکز رحمت و برادری و وحدت میان مسلمانان است، خاطر نشان کرد: از مسجد مقاومت و ایستادگی بر می خیزد و نه ظلم و تجاوز و خشونت و تفرقه.

روحانی با بیان اینکه مسجد مکان سیاست اسلامی است، گفت:‌ مسجد در نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی پیشتاز بود و امام (ره) همواره بیشتر سخنرانیهای مهمشان در مساجد بوده است پس مساجد موتور حرکت برای کاروان نهضت اسلامی و رسیدن به پیروزی در انقلاب اسلامی بوده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مسجد نباید رنگ و بوی حزب و جناح و تشکل خاص به خود بگیرد بلکه باید رنگ اسلام باشد، افزود: جان و روح مسجد باید قرآن و اهل بیت (ع) و منافع کشور و دنیای اسلام باشد و مسجد باید مرکز اتحاد، وحدت و جذب باشد.
۹۴/۰۵/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی