وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

چهار هزار نفر در صف نامزدی انتخابات مجلس

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ق.ظ
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست خبری خود با خبرنگاران در استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال دولت وظیفه سنگین اجرای انتخابات را برعهده دارد. تمام امور برنامه‌ریزی شده و طبق زمان‌بندی پیش می‌رود.

وی افزود: دولت به دنبال برگزاری انتخاباتی قانونی، بانشاط و سالم است و در این حال حضور مردم و اجرای قانونی انتخابات برای دولت اهمیت بسزایی دارد.

وزیر کشور تصریح کرد: اقداماتی برای هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی بخصوص در حوزه نظارت انجام شده است، جلسات متعددی به صورت کارشناسی با شورای نگهبان داشتیم، خوشبختانه امر هماهنگی در حوزه نظارت و اجرا بخوبی پیش می‌رود و تاکنون مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی در حوزه انتخابات وجود دارد که باید نامزدهای انتخاباتی آن‌ها را رعایت کنند، تصریح کرد: نامزدها نباید تبلیغات زودرس داشته باشند و تمام موضوعات و مسائل را باید از طریق قانون پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون مسئله و موضوع خاص و حادی در مورد انتخابات وجود نداشته است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه تعامل سازنده با مجلس در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: دولت به تشخیص نمایندگان احترام می‌گذارد و تفسیرش از اقدامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار خیرخواهانه است. دولت در مباحث و موضوعات کلان هماهنگی خوبی با مجلس دارد.

وی درباره تقسیمات کشوری نیز اظهار کرد: باتوجه به روند تقسیمات کشوری در گذشته، شاهد به وجود آمدن شهرها، شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف در کشور بودیم اما گاهی شرایط تقسیمات را نداشتند.

وزیر کشور با بیان اینکه تقسیمات کشوری هزینه‌های زیادی را برای دولت دارد، افزود: با وجود این، باید با در نظر گرفتن دشواری تقسیمات کشوری، کار را ضابطه‌مند و در قالب چارچوب اساسی انجام دهند.

وی ادامه داد: دولت با بررسی اساسی تقسیمات کشوری را متوقف کرد و با در نظر گرفتن دو مسئله تأمین اعتبار و تعیین محدوده شهرها تقسیمات کشوری جدیدی در شهرها و شهرستان‌ها به وجود آورد.

<
۹۴/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی