وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

اقتصاد مقاومتی شاه کلید پیشرفت و توسعه

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ
جنگ کنونی استکبار با ایران در جبهه فرهنگی است

فرمانده سپاه ملکان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به تشریح علل حمله نظامی عراق به کشورمان پرداخت و گفت: تغییر کامل نظام بر ایران و به خطر افتادن منافع آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی پس از انقلاب اسلامی باعث شد این کشور صدام را برای حمله به ایران تشویق کند و رژیم بعث عراث نیز که رژیمی جاه طلب بود و سودای سردمداری جهان عرب را در سر داشت، به این حمله دست زد.

سرهنگ پاسدار جواد اکبری براندازی و جلوگیری از نفوذ ایران در بین ملل اسلامی را از علل دیگر حمله به کشورمان ذکر و تصریح کرد: استکبار جهانی با طول دادن به جنگ و تسلیح صدام به تسلیحات مدرن و کمک های مالی در فکر تضعیف و در نهایت شکست کشور ایران اسلامی بود ولی جوانان ایران اسلامی تا آخر تنور جنگ را گرم نگه داشته و ایستادگی کردند.

وی افزود: ایران اسلامی در جنگ تحمیلی به احدی باج نداد و به دنیا فهماند که نباید با زبان زور با ملت ایران سخن گفت و البته باید به این نکته نیز توجه داشت که جنگ کنونی ایران اسلامی با استکبار جهانی از نوع فرهنگی است و اهمیت جنگ نرم کمتر از جنگ نظامی نیست.

فرمانده سپاه ملکان با بیان اینکه دشمن امروز در حوزه های مختلف باورهای اعتقادی و فرهنگی جوانان را نشان گرفته است، خطاب به مسوولان شهرستان گفت وظیفه دارید با تلاش های خود در حوزه فرهنگی و انتقال تجربیات پیشکسوتان جهاد و شهادت در مقابل جنگ فرهنگی استکبار جهانی بایستید.

<
۹۴/۰۶/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی