وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

وی افزود: برای ما مهم است که به دنیا هم با زبان و هم با عمل اعلام کنیم که تصمیم‌گیرنده اصلی، آرای مردم است.

رئیس شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: مردم احساس می‌کنند که در هیچ شرایطی در کشور ما، خلأ به وجود نخواهد آمد.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کشور ما کشور قانون است و شورای نگهبان بی‌تردید بر مبنای قانون عمل خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: ما اولین کشور در منطقه هستیم که نظام پارلمانی را در مشروطه پذیرفتیم. در مردم‌سالاری دینی نیز اولین کشوری بودیم که انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندیم.

وی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند اضافه کرد: امروز برای سی و سومین انتخابات آماده می‌شویم؛ هم انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم انتخابات مجلس خبرگان رهبری. مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است چون مرکز قانونگذاری کشور است و نمایندگان مردم بر دستگاه‌های اجرایی نظارت می‌کنند. وزرا نیز با آرای همین نمایندگان، مجوز فعالیت می‌گیرند.

روحانی در ادامه با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین ستون نظام، رهبری معظم نظام است و امروز اگر در کشور ما اتحاد و انسجام وجود دارد و می‌توانیم از مشکلات مهم به راحتی عبور کنیم در سایه ولایت فقیه و شخص ولی‌فقیه است که یکی از ستون و ارکان نظام و بلکه مهمترین ستون نظام است.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری مجلسی است که همواره برای روز مبادا آماده است و برای ثبات سیاسی کشور مهم است و مردم احساس می‌کنند در هیچ شرایطی در کشور ما خلأ به وجود نخواهد آمد.

وی تأکید کرد: بنابراین مجلس خبرگان بسیار حائز اهمیت است و مردم، اسفندماه پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و به داوطلبان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی رأی خواهند داد که هر دو انتخابات ان‌شاءالله مبارک خواهد بود.

روحانی در ادامه تصریح کرد: از همه آنهایی که خود را صالح می‌دانند می‌خواهم که برای خدمت به مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صحنه بیایند و ثبت نام کنند و به برخی از دغدغه‌ها که گفته می‌شود هم اعتنا نکنند.

رئیس‌جمهوری تأکید کرد: کشور ما کشور قانون است و شورای نگهبان بی‌تردید بر مبنای قانون عمل خواهد کرد.

رئیس دولت یازدهم در ادامه گفت: اگر خدای ناکرده گوشه‌ای از اجرای انتخابات تخلف باشد، دولت با شدت برخورد خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری تأکید کرد: ما در پی انتخاباتی صد در صد سالم و رقابتی خواهیم بود و دولت با هماهنگی شورای نگهبان این مهم را تأمین می‌کند.

دعوت روحانی از زنان برای داوطلبی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی

رئیس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله مشارکت سیاسی و اجتماعی بانوان اشاره کرد و گفت: حضور و مشارکت بانوان در کشور ما در سطح بسیار خوبی در امور اجتماعی و سیاسی قرار دارد. ما در زمره کشورهای پیشرفته در این زمینه نه تنها در بین کشورهای منطقه بلکه در جهان هستیم.

روحانی تأکید کرد: بانوان در همه زمینه‌ها حضور دارند و در مشارکت‌های مهم سیاسی و اجتماعی حاضرند و اگر حضورشان پر رنگ‌تر از آقایان نباشد کمرنگ‌تر از آنان نیست.

رئیس‌جمهوری اضافه کرد: هم در مجلس شورای اسلامی و هم در مجلس خبرگان، خانم‌ها باید حضور یابند؛ به ویژه در مجلس شورای اسلامی همه آنها که صالح هستند بیایند و این ترکیب برای ما مهم است. البته فرقی نمی‌کند که نماینده مجلس خانم یا آقا باشد اما تعداد قابل ملاحظه خانم‌ها از دید افکارعمومی جهان اهمیت دارد؛ برای اینکه واقعیت این کشور را درک کنند که در این کشور هیچ چیز بر مبنای جنسیت نیست و بر مبنای شایستگی‌هاست.

رئیس‌جمهوری در ادامه با اشاره به انتخابات تأکید کرد: رقابت خوب است اما رقابتی که سالم باشد. اگر رقابت نباشد انتخابات حرارت و نشاط لازم را ندارد اما این رقابت باید سالم باشد و پایانش منجر به انسجام کشور شود.

۹۴/۰۹/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی