وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کد خبر: ۱۶۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶


فرماندار ملکان گفت: هرگونه تخلف خارج از ایام تبلیغات ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش تابناک تبریز از روابط عمومی دادگستری ملکان، جهانگیر اسکندرزاده در سومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان ملکان افزود: در جلسه اخیر استانداری استان تبلیغات زودهنگام مطرح و مقرر گردید بر اساس هماهنگی بین ستاد انتخابات و دادگستری استان پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارجاع و در سریعترین زمان رسیدگی گردد.
وی با بیان اینکه عملکرد و اقدامات کاندیداها توسط ستاد انتخابات ملکان رصد می شود افزود: هر گونه تبلیغات  در غیر ایام قانونی تبلیغات از سوی کاندیداها و یا هواداران آنها چه در محافل عمومی یا فضاهای مجازی تخلف محسوب می شود. 
رئیس دادگستری ملکان نیز در این جلسه تامین امنیت همه جانبه و برگزاری سالم و پرشکوه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از اهداف تشکیل جلسات ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دانست و بر برخورد بدون اغماض با متخلفان احتمالی تاکید کرد.
اصغر بالایی انتخابات و رای مردم را امانتی در دست مسئولین ذکر کرد و خواستاد رصد هر گونه اقدامات و فعالیت های کاندیداها توسط دستگاههای زیربط شد. 
وی افزود: تبلیغات زودهنگام زمینه ساز بستر وقوع تخلفات دیگر می باشد، بنابراین مسئولین و دستگاههای زیربط نباید در خصوص تبلیغات غیرقانونی احتمالی کاندیداها و هواداران آنها اغماض کنند.
بالایی ادامه داد: دادگستری ملکان به استناد ماده 340 قانون آیین دادرسی کیفری، به پرونده تخلفات انتخاباتی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.
گفتنی است: در ادامه این جلسه  پس از اینکه حاضرین نقطه نظرات خود را مطرح نمودند، مقرر گردید: بمنظور ساماندهی مراکز نصب بنر و پوسترهای کاندیداها کمیته ای متشکل از فرمانداری،دادگستری،نیروی انتظامی و شهرداری ملکان تشکیل و با موارد تخلفات احتمالی نیز برخورد شود. 

خبرنگار خبرگزاری تابناک در شهرستان ملکان - سیاوش عینالو
۹۴/۱۰/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی