وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


دوشنبه 26 بهمن 1394 - 06:47

نجابت

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نباید صحنه مذاکره و به اصطلاح تعامل و حتی رویکرد صلح طلبانه دولت را ترک کنیم.

حسین نجابت نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با سفر ظریف به مونیخ گفت: چون دولت سیاستش تعامل با کل دنیا است, این سفرها در رویکرد دولت تعریف شده است. اما این که خوش بین باشند که خیلی نتیجه می دهد را باید ارزیابی کرد.

وی گفت: ما باید ببینیم سهم مان از نشست های بین المللی و مشارکتمان چقدر است؛ ما باید حتما این تعاملات را داشته باشیم چون آنجا فرصتی است که ما حرف های خود را بزنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مباحث سوریه مطرح است. این نشست ها فرصتی است تا آقای ظریف و دوستانشان حرف های نظام جمهوری اسلامی ایران را بزنند, نباید این ها را ترک کرد؛ اما نباید به آنها هم دل بست.

این نماینده در رابطه سخنان وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس مونیخ که گفت "ما آماده همکاری با عربستان سعودی هستیم" افزود: باید در چارچوب سیاست های کلی نظام و بعد دولت این حرف ها را ارزیابی کرد. دولت تصمیم گرفته است که یک وجهه صلح طلبانه کاملا به اصطلاح دوستانه با همه داشته باشد.

نجابت در ادامه افزود: این هم رویکرد بدی نیست؛ ما باید سیاستمدارانه و محتاطانه اگر هم خط تعامل, خط صلح طلبی را دنبال می کنیم به موقع هم تهدید و به اصطلاح قدرت نمایی خود را در حوزه سیاسی داشته باشیم .

نجابت افزود: اگر بعد از داستان منا فرمایشات رهبری نبود که اگر ما بخواهیم عکس العمل نشان دهیم, عکس العمل مان سخت خواهد بود, عربستان به هیچ وجه حاضر نبود همکاری جدی برای حداقل کشف جنازه های کسانی که در منا قربانی شدند- داشته باشد؛ بنابراین باید هردو جنبه را داشت.

وی افزود: بنابراین ما زیاد هم دل خوش باشیم که حرف های ما همه را جلب می کند, در واقع من این رویکرد را نمی پسندم.

وی تاکید کرد: نباید صحنه مذاکره و به اصطلاح تعامل و حتی رویکرد صلح طلبانه دولت را ترک کنیم اما بحث این است که چقدر کارایی دارد, در برابر کشوری مثل عربستان که فقط زبان پول و زور و تخریب کردنشان را به نظر من می فهمند زیاد نباید خوش بین بود که این سیاست جواب بدهد.

نجابت در رابطه با تأثیر نقش ایران در حل بحران سوریه گفت: نقش ایران بسیار مهم است, یعنی در مذاکرات بین المللی درباره سوریه که می رویم فقط برای این می رویم که آنجا از منافع خود, عالم اسلام و سوریه ای ها دفاع کنیم, چون نمی توانند ما را کنار بگذارند ما را دعوت کردند؛ متوجه شدند که ایران حذف شدنی در معادلات نیست؛ بنابراین چون ما حذف شدنی نیستیم نقش پررنگی داریم.

202201

۹۴/۱۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی