وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

 

 

       سیاوش عینالو - خبرنگار شهرستان ملکان



روز جمعه 7 اسفندماه آزمون و حضوری دیگر در کشورمان رقم خواهد خورد و ملت ایران همانند صحنه ها و انتخابات های 37 سال اخیر با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای در سراسر کشور ، بار دیگر امید دشمنان و بدخواهان کشور و انقلاب  را به یاس تبدیل خواهند کرد.

انتخابات هفتمم  اسفندماه انتخابات بسیار مهمی برای کشور محسوب می شود چرا که دو مجلس مهم  خبرگان و مجلس شورای اسلامی که اتفاقا هر دو از ارکان اصلی نظام هستند نمایندگان جدید خود را خواهند شناخت.

در این بین مجلس شورای اسلامی با توجه به قانونگذاری و گستردگی حوزه های انتخابیه و همچنین  نقشی که در توسعه و پیشرفت کشور دارد از اهمیت بخصوصی برخوردار است از این روست که  در طول 37 سال گذشته کشور حتی یک روز بدون مجلس نبوده است.

اگر به اهمیت مجلس شورای اسلامی بنگریم این خانه ملت از دو حیث ملی و منطقه ای باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

در حیث کشوری با توجه به اهمیت توجه به لوایح و تصمیمات مجلس در توسعه همه جانبه کشور و مسائل سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و غیره باید نمایندگانی به مجلس راه یابند که در همه امورات تعامل بیشتری با دولت و سایر قوا  داشته  و بدور از  دخالت دادن مسائل جناحی و حزبی فقط به فکر توسعه و اشتغال زایی در کشور و تشنج زدایی در دنیا باشند.

الحمدالله با هدایت های رهبری و همت دولت یازدهم و بخصوص وزارت خارجه تحریم های ظالمانه بر علیه کشورمان برداشته شد و یخ های ارتباط با کشورهای مختلف در حال آب شدن هستند و هر روز شاهد تردد کاروان های اقتصادی از سراسر جهان به ایران اسلامی و عقد قراردادهای اقتصادی و فرهنگی و غیره هستیم.

با توجه به لزوم حفظ هوشیاری در ایام و ماهها و سالهای پسابرجام ضروری است نمایندگانی به مجلس راه یابند که در فکر حفظ سیاست کلان نظام مبنی بر اینکه ما با هیچ کشوری به جز رژیم صهیونیستی دشمنی نداریم و با حفظ احترام متقابل آماده همکاری های مختلف بین المللی از جمله تجارت و داد و ستد هستیم باشند.

در حیث منطقه ای نیز همگان وظیفه دارند نمایندگی به مجلس  بفرستند که در سالهای پسابرجام با  تعامل و همکاری که با دولتمردان برقرار خواهند کرد  و با وضع قانون های به نفع مردم و شهرهای مختلف  در جهت تخصیص بودجه های لازم و قانونی بمنظور  ایجاد اشتغال برای هزاران جوان بیکار و تحصیل کرده و توسعه و عمران شهرها همت و تلاش نمایند.

در جمع بندی عرایض باید بگویم ما در روزهای پسابرجام و در شرایطی که چرخ بسیاری از کارخانجات متوقف شده و بیکاری جوانان به یک بحران تبدیل شده نیاز به نمایندگان جناحی و حزبی که فقط به فکر تحقق اهداف احزاب و گروهها باشند نداریم بلکه به نمایندگانی نیاز داریم که به فکر پیشرفت و توسعه کشور و عزت و اقتدار بیش از پیش ایران باشند.

 

۹۴/۱۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۱)

یاشاسین حاج سلمان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی