وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تشریح برنامه‌های شهرداری ملکان 
شهرستانها  9:46:28 1395/02/19
952-3690-5 کد خبر
    

شهردار ملکان، بودجه سال جاری این نهاد را 125 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: برابر آیین نامه مالی شهرداری چهار درصد این بودجه صرف هزینه های عمرانی و مابقی صرف هزینه های جاری شهرداری ملکان خواهد شد.

 فرهاد نریمانپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی به تشریح عملکرد یکساله و طرح های در حال اجرای شهرداری ملکان پرداخت و اظهار کرد: طرح آسفالت معابر عمومی در سطح شهر ملکان و شهرک ولی عصر(عج) با 14 میلیارد ریال اعتبار و در طی دو مرحله در حال اجرا می باشد.

وی افزود: همچنین جهت تکمیل و بهره برداری از ساختمان در حال احداث شهرداری ملکان نیز 10 میلیارد ریال اختصاص یافته و امید می رود با بهره برداری از این ساختمان مشکل فضای اداری شهرداری ملکان نیز رفع گردد.

وی به دیگر طرح های در حال اجرای شهرداری ملکان در سال جاری اشاره کرد و گفت: راه اندازی پارک جنگلی ملکان، جدول گذاری و اجرای محوطه میدان امام حسین(ع)، جدول گذاری میدان هنرستان تا جایگاه سی ان جی شهرداری و برخی معابر عمومی، جدول گذاری و ساماندهی پارک محله آببره،کفپوش بلوار رسالت شهرک، خیابان امام(ره) و جانبازان ملکان اجرا می‌شود.

نریمانپور افزود: همچنین کاشت انواع درخت و گل‌های زینتی و انواع رز در سطح شهر و بخصوص در میدان شهریار و مابین میدان ولایت تا شهریار و سایر میادین و بلوارهای سطح شهر ملکان انجام شده و نیز نصب چراغ های تزئینی در بلوار لاله و بلوار محوطه جایگاه سی ان جی در حال اجرا است.

به گفته شهردار ملکان همچنین جدول گذاری و سنگفرش مابین میدان امیر کبیر و بانک کشاورزی ، نصب چراغ های لوکس و شیک ،حصار کشی پارک آنا و سایر پارک ها نیز در دست انجام است.

شهردار ملکان در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در میدان دواب ملکان با توجه به اسمش باید محل خرید و فروش دواب باشد ولی همه چیز توسط افراد غیربومی در آن عرضه می شود و این باعث متضرر شدن اصناف و بازاریان زحمت کش بومی می شود، اظهار کرد: بر اساس مجوز شورای شهر و فرمانداری ملکان، شهرداری این شهر همه ساله اقدام به واگذاری بازار دواب ملکان بصورت اجاره از طریق مزایده عمومی می‌کند و در متن مزایده هم آمده "صرفاً جهت عرضه چهارپایان، طیور و علوفه و سایر متعلقات آنها" و نه برای عرضه مواد غذایی و غیره.

وی در ادامه همکاری دستگاه‌های دولتی با شهرداری ملکان را خوب ارزیابی کرد و بخصوص از همکاری امام جمعه، فرمانداری، بخشداری مرکزی، نیروی انتظامی، راه و شهرسازی، برق، آب و فاضلاب، مخابرات و گاز قدردانی کرد.

شهردار ملکان همچنین در خصوص علت نبود ترمینال بین شهری در ملکان نیز گفت: ترمینال شهرداری ملکان در خیابان استقلال بلااستفاده مانده و بعلت عدم استقبال شهروندان فعلا به ساختمان سازمان حمل و نقل شهرداری تبدیل شده است.

وی افزود: در دوره قبل نیز اعضای شورای شهر ملکان اقدام به اخذ مجوزهای لازم از مراجع نمودند و ساختمان ترمینال بین شهری در میدان ولایت در حال احداث بود که مهلت دوره سوم شورای شهر تمام شد و اعضای شورای دوره چهارم نیز با توجه به بعد مسافت و دلایل دیگر نیمه کاره ماند. ترمینال در اواخر دوره سوم شورای شهر به بخش خصوصی واگذاز شد اما بخش خصوصی هم موفق به راه اندازی آن نشد و ساختمان ترمینال سابق نیز متاسفانه به کاربری تجاری تبدیل شده است.

وی بزرگترین مشکلات شهرداری ملکان را ساختمان اداری نامناسب، کمبود بودجه و عدم پرداخت عوارضات و بدهی شهروندان به کمیسیون ماده صد و کاربری و صدور پروانه های ساختمانی ذکر کرد و گفت: علت این امر نیز به ضعف قدرت مالی شهروندان که اکثراً باغدار و کشاورز هستند باز می گردد.

نریمانپور در ادامه به نحوه بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری ملکان نیز اشاره کرد و گفت: استخدام نیروی انسانی در شهرداری ملکان تنها از طریق آزمون استخدامی استانداری انجام می شود اما برخی نیازها بخصوص در بخش فضای سبز با اخد مجوز از شورای شهر و به صورت موقتی و فصلی تامین می شود.

وی افزود: شهرداری ها هر سال به اندازه نیاز خود نیروی فصلی و موقت برای فضای سبز استخدام می کنند که این هممکاری تا پایان شهریورماه ادامه می یابد، امسال تعداد 30 نفر را جذب کرده ایم که  در کارهای جدول گذاری و فضای سبز و رفتگری و خدمات بکار گرفته شده اند.

 

وی در ادامه از تخریب خدمات صادقانه  مسئولین و کارکنان و کارگران شهرداری در فضای مجازی نیز انتقاد کرد و اظهار کرد: البته فقط شورای شهر و شهرداری ملکان نیست که تخریب می شود بلکه با کمال تاسف برخی دستگاههای دولتی نیز مورد هجمه قرار می گیرند.

نریمانپور افزود: شهرداری ملکان مخالف نقد و انتقاد سازنده توسط شهروندان نبوده و از آن استقبال می کند و هر شهروندی حق دارد در چارچوب قانون و منطق حق دارد به بیان دیدگاه ها و نظرات خود بپردازد ولی تخریب و توهین  و نقد مغرضانه کاری ناشایست  و غیرقانونی می باشد.

وی با بیان اینکه شخصا آماده همفکری و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات تک تک شهروندان در خصوص مسائل و توسعه و عمران شهری می‌باشم، اظهارکرد: شهرداری ملکان از همفکری و همگامی علمی و تخصصی شهروندان،ریش سفیدان، جوانان،تحصیلکردگان و اساتید و نخبگان و افراد اهل فکر و نظر در توسعه و عمران شهری استقبال می کند.

وی ادامه داد: درب اتاق شهردار ملکان به روی همه شهروندان باز بوده و در روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته ملاقات عمومی شهردار با اقشار مختلف مردم انجام می گیرد.

شهردار ملکان در پایان سخنان خود نیز گفت: به عنوان سخن آخر از مردم شریف ملکان تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم دست فرزندان خود در شهرداری ملکان را بگیرند.

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۵/۰۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی