وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۸ عضو هیات‌رییسه فراکسیون امید انتخاب شدند

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ق.ظ

در دومین نشست هم اندیشی منتخبان مجلس دهم؛

۸ عضو هیات‌رییسه فراکسیون امید انتخاب شدند

 سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 19:58
نشست خبری عارف

دومین نشست هم اندیشی منتخبان فراکسیون امید جهت انتخاب رییس و هیات رییسه موقت شورای مرکزی این فراکسیون برگزار شد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایلنا،در ابتدای این مراسم هیات‌رییسه سنی متشکل از آقای هاشم‌زایی به عنوان رییس‌جلسه و همچنین فاطمه حسینی و حمید زرآبادی، محمدرضا تابش و حسین امیری‌خامکانی مسوولیت برگزاری جلسه را برعهده گرفتند.

در بخش نخست دومین نشست هم‌اندیشی منتخبان فراکسیون امید ابتدا کلیات اساسنامه این فراکسیون به رأی گذاشته شد که با رأی اکثریت اعضای حاضر در این جلسه به تصویب رسید و در ادامه جزییات این اساسنامه نیز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

در جریان بررسی جزییات اساسنامه فراکسیون، پیشنهادهایی از سوی برخی اعضا مطرح شد و این در حالی بود که محمود صادقی منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس‌دهم به بیان توضیحاتی درباره این اساسنامه پرداخت.

همچنین پیشنهاد شد تعداد اعضای هیات‌رییسه فراکسیون به دلیل شمار بالای اعضای فراکسیون امید از ۵ نفر که در اساسنامه اولیه آمده بود به ۹ نفر افزایش یابد.

پس از تصویب کلیات و جزییات اساسنامه فراکسیون امید، انتخاب‌رییس و هیات‌رییسه موقت این فراکسیون در دستور کار قرار گرفت که بر این اساس ابتدا درباره رییس‌موقت این فراکسیون رأی‌گیری به عمل آمد. در ادامه تعداد ۲۴ نفر از اعضای حاضر در جلسه برای حضور در هیات‌رییسه موقت نام‌نویسی کردند و با رأی‌گیری اعضا ۸ عضو دیگر هیات‌رییسه نیز انتخاب شدند.

در جریان رأی‌گیری برای انتخاب رییس‌موقت فراکسیون با توجه به اجماع عموم حضار روی انتخاب محمدرضا عارف؛ رییس جلسه نام او را به عنوان تنها نامزد ریاست فراکسیون اعلام کرد و اعضای جلسه عارف را به عنوان رییس‌موقت فراکسیون امید برگزیدند.

هنگامی که هاشم‌زایی از حضار درخواست کرد برای رأی دادن به رییس‌جلسه و انتخاب محمدرضا عارف قیام کنند، تمامی اعضای حاضر در جلسه به پا خواستند و به بدین ترتیب عارف را به عنوان رییس هیات‌جلسه انتخاب کردند.

پس از اعلام نامزدی ۲۴ نفر از اعضا برای حضور در هیات‌رییسه موقت فراکسیون امید، محمدعلی وکیلی، مصطفی کواکبیان، بهرام پارسایی، محمود صاقدی، محمدرضا تابش، علی نوبخت، الیاس حضرتی، قاسم میرزایی‌نیکو، فاطمه سعیدی، شهاب‌الدین بی‌مقدار، معصومه آقاپور، امیری، نورمحمد تربتی‌نژاد، مسعود رضایی، احمد مازنی، بهروز بنیادی، پروانه مافی، محمود نگهبان‌سلامی، غلامرضا تاج‌گردون، پروانه سلحشوری، فریده اولادقبا، محمد فیضی، محمدرضا منصوری و رامین نورقلی‌پور به عنوان نامزد اعلام حضور کردند که در ‌‌نهایت غلامرضا تاج‌گردون، محمدرضا تابش، احمد مازنی، الیاس حضرتی، محمود صادقی، مصطفی کواکبیان، محمد علی وکیلی و علی نوبخت به عنوان ۸ عضو هیات‌رییسه انتخاب شدند.

۹۵/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی