وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان







خبرگزاری فارس: پدرم قربانی حضرت زینب (س) بود که امید داریم قبول کند

علی مراثی فرزند شهید مدافع حرم در مراسم تشییع پدرش بابیان اینکه از دست رفتن پدرم هرچند مصیبتی بزرگ است، گفت: اما در مقابل مصیبتی که خانم حضرت زینب(س) متحمل شده‌اند کم است و این‌یک قربانی برای پیشگاه حضرت زینب (س) بود که امید داریم قبول کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید رضا مراثی از جمله رزمندگانی بود که برای دفاع از حرم دختر حضرت حیدر(ع) به همراه همرزمانش به سوریه هجرت کرد و حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری خون پاکش به زمین ریخت و روحش برای همیشه زنده شد.

جوانانی که امروز در قامت «مدافعان حرم» خبرساز می‌شوند پرچم‌داران عاشقی هستند که به راحتی نمی‌توان برمبنای محاسبات عقل معاش، قضاوت‌شان کرد؛ ثروت آن‌ها عشقی است که قابل تحریم نیست!

سیدرضا مراثی شانزدهمین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) از استان آذربایجان شرقی است که به تازگی در سوریه و توسط تکفیری‌ها و تروریست‌ها شهید شده است.

مراثی دلیرمرد آذربایجانی اهل شهرستان ملکان متولد روستای لیلان 20 کیلومتری این شهرستان بوده و از این شهید 3 فرزند به یادگار مانده است.

این شهید بزرگوار قبل از بازنشستگی مسئول هماهنگ کننده تیپ امام زمان (عج) شبستر بود.

سیدرضا هدیه‌ام به دختر حضرت حیدر(ع) است/ شهادت پسرم را به من تبریک بگویید

مادر شهید مدافع حرم سید رضا مراثی، در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک این شهید مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، بابیان اینکه خوشا به حالش که به آرزویش رسید، گفت: زمانی که می‌رفت پشت سرش قرآن و آب‌بردم و گفتم که تو را به حضرت زینب (س) هدیه می‌دهم.

وی ادامه داد: امروز این شهادت را باید به من تبریک بگویید، بااینکه می‌گفتم حالا که بازنشسته شدی بمان پیشم اما رفت و بعد از چند روز دوباره برای اجازه گرفتن آمد ابتدا اجازه ندادم ولی بعداً به خاطر حضرت زینب(س) گفتم که به خدا می‌سپارمت.

مادر شهید مدافع حرم مراثی، اضافه کرد: در خواب به‌نوعی به من الهام شده بود، در خواب دیدم که به یک مکان زیبایی رفتم وقتی بیرون آمدم تنها بودم و آن همان بهشتی بود که در خواب‌دیده بودم، خداوند به مادران همه شهدا صبر دهد.

جان‌ها همه فدای حضرت زینب (س)

در ادامه این گفت‌وگو همسر شهید مدافع حرم سید رضا مراثی، گفت: آخرین سخنان شهید مراثی این بود که جان‌ها همه فدای حضرت زینب (س) است و امر رهبر عزیزمان را اطاعت خواهیم کرد و پشتیبان ولایت‌خواهیم بود.

وی بیان کرد: اوایل به خاطر فرزند کوچکمان می‌گفتم که نرو اما گفت «اجازه بده من برم»، به خاطر همین گفتم که برو و تو رو به حضرت زینب (س) امانت می‌سپارم تا او از تو مراقبت کند و از خداوند می‌خواهم صبر حضرت زینب(س) را به من هم عطا کند.

پدرم قربانی برای پیشگاه حضرت زینب (س) بود که امید داریم خداوند قبول کند

در ادامه علی مراثی فرزند شهید بابیان اینکه از دست رفتن پدرم هرچند مصیبتی است، گفت:  اما در مقابل مصیبتی که خانم حضرت زینب(س) متحمل شده‌اند چندین برابر از آن کمتر است و این‌یک قربانی برای پیشگاه حضرت زینب (س) بود که امید داریم قبول کند.

وی ادامه داد: ما نیز یک جانی داریم که هر زمان رهبرمان اراده کند، تقدیم می‌کنیم و بابت شهادت پدرم همه به من تبریک بگویید.

علی مراثی تأکید کرد: همه جوانان باید این راه را ادامه دهند، تا زمانی که رهبرمان هستند حرم هم سرپا خواهد بود و این را به تکفیری‌ها می‌گوییم که همه ما به‌نوعی عباسی برای حضرت زینب (س) هستیم

سفر به‌سوی خدا هرکجا و برای خدا باشد بهترین راه آنجاست

در ادامه فرزند دیگر شهید مراثی، امید مراثی در خصوص شهادت پدر خود در دفاع از حرم مطهر اهل‌بیت ( ع) گفت: سفر به‌سوی خدا هرکجا و برای خدا باشد بهترین راه آنجاست.

وی گفت: پدرم همیشه به ما می‌گفت در هر زمینه‌ای که می‌خواهید کارکنید تلاش کنید، همیشه توصیه می‌کرد درجایی که امام عصر غایب است اطاعت از ولی‌فقیه به معنای اطاعت از امام زمان بوده و باید پیرو ولایت‌فقیه باشیم.

دلم می‌خواهد پدرم مرا با خود به بهشت ببرد

در آخر فرزند کوچک این شهید مدافع حرم، با چشمانی پر از اشک تنها به این بسنده کرد که دلم می‌خواهد پدرم مرا با خود به بهشت ببرد.

طنین فریاد یا زینب یا حسین با تشییع پیکر «مدافع حرم» در ملکان و لیلان

تشییع پیکر شهید سیدرضا مراثی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) در ملکان به سمت لیلان برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدسیدرضا مراثی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) صبح امروز از ملکان به سمت لیلان با حضور مردم این شهر برگزار شد.

حاضران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهید مراثی با سر دادن شعارهای مرگ بر وهابی، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه به دشمنان اسلام هشدار دادند «در صورت آسیب رساندن به حرم‌ حضرت زینب و رقیه (س) در سوریه و حرم اهل بیت در عراق حمام خون به راه خواهند انداخت».

گزارش فارس حاکی است، پیش از این شهیدان عبدالصمد امام پناه (26 فروردین 75) از تبریز، علی کنعانی (13 اردیبهشت 92) از مراغه، شهید محمودرضا بیضایی (29 دی 92) از تبریز، شهید محرم علیپور (7 اردیبهشت 93) و شهید عباس عبدالهی (23 بهمن 93) از مرند و شهید حامد جوانی ( 5 تیر 94 ) صادق عدالت اکبری ( 4 تیر 95) از تبریز به مقام شامخ شهادت در راه آرمان‌های اسلام نائل شده‌اند.

برای دیدین عکس‌های استقبال مردم ولایت‌مدار تبریز از شهید سیدرضا مراثی شهید مدافع حرم اینجا را کلیک کنید.

۹۵/۰۴/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی