وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

نائب رییس مجلس شورای اسلامی:
با داد و بیداد نمی توان کشور را مدیریت کرد/ هر کسی جرات گفتن "نمی‌دانم" ندارد
سیاسی  18:46:50 1395/06/23
956-7585-5 کد خبر
    

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با داد و بیداد نمی‌توان کشور را مدیریت کرد و باید با داشتن اطلاعات کامل، شفاف و دقیق این امر را انجام داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مسعود پزشکیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دست اندرکاران سرشماری عمومی نفوس و مسکن عنوان کرد: بر اساس فرمایش رهبری، ارائه آمار غلط به مردم، گناه کبیره است.

وی با تاکید بر لزوم داشتن داده های کامل، دقیق و شفاف در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و ... گفت: اگر اطلاعات کامل و شفافی نداشته باشیم نمی توانیم مشکلات موجود کشور در حوزه های مختلف را رفع کنیم.

 وی در همین راستا اظهار کرد: اگر این مهم محقق شود هیچ شخصی جرات نمی‌کند که در جامعه اقدام به فساد، رانت خواری، رشوه و .. کند. سازمان‌های مبارزه با فساد، مبارزه با قاچاق و ... تشکیل داده ایم ولی با گذشت بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم مشکلات این چنینی را حل نکرده ایم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه سخنان خود اظهار کرد: داشتن اطلاعات و داده های شفاف باعث می شود که شاهد رشوه، فساد، رانت و ... در کشور نباشیم و جوانان غیرتمندانمان را نثار این مسائل نکنیم.

پزشکیان گفت:با سازمان درست کردن و داد و بیداد، نمی‌شود کشور را به نحو احسن مدیریت کرد. تنها راه مدیریت صحیح کشور، استفاده از اطلاعات شفاف و صحیح است وگرنه در درون مشکلات درجا می زنیم. همه باید بدانیم که برای حل تمامی مشکلات جامعه، هزاران راهکار وجود دارد و باید تلاش کرد که بهترین گزینه را برای حل مشکلات، انتخاب کرد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مصاحبه اخیر خود با یکی از خبرنگاران محلی و انتشار برخی مطالب خلاف واقع از زبان وی گفت: با جرات و جسارت به این خبرنگار گفتم که اطلاعات تخصصی در این مورد ندارم. حتی به این فرد گفتم که FATF  یعنی چه؟ نتوانست جواب بدهد و گفتم وقتی چیزی را نمی دانی بحث نکن.

پزشکیان گفت: به جای اینکه وقتی می گویم "نمی دانم" برخی رسانه‌ها مسخره کنند، باید تلاش کنیم که فرهنگی در جامعه نهادینه شود که فقط هر شخصی در حوزه تخصص خودش اظهار نظر کند.

وی عنوان کرد: عده ای با پررویی هرچه تمام می‌گویند که هرچه آن ها می‌گویند صحیح و درست است و دوس ندارند که برخورد و رفتار علمی و تخصصی در جامعه نهادینه شود.

وی همچنین ابراز کرد: در تمامی کشورهای پیشرفته و توسعه یافته دنیا، مبدا و مقصد تمامی پول ها مشخص است. اگر می خواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم باید خودمان را با اصول و سیاست های حقوق بین الملل وفق دهیم وگرنه سایر کشورها در عرصه بین الملل حاضر به همکاری و تعامل با ما نخواهند بود.

پزشکیان در همین راستا عنوان کرد: اگر این موضوع، تصمیم غلطی است باید شورای عالی امنیت ملی بررسی و نظرش را ارائه دهد وگرنه این موضوع، مصوب مجلس است و بر اساس همین امر، به دولت اجازه اجرای آن داده شده است.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال یکی از اصحاب رسانه در خصوص اظهارات اخیر آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد در ارتباط با بی اطلاعی از ماجرای FATF گفت: کاری ندارم. هرچه می خواهد بگوید.

این مقام مسئول همچنین با انتقاد از منتقدین برجام گفت: باید منتقدین برجام به این سوال پاسخ دهند که اگر برجام نبود چه اتفاقی بر سر این کشور می افتاد؟ اگر رهبری، اجازه اجرای برجام را نمی دادند و این موضوع را تایید نمی کردند هیچ قدرتی جرات مذاکره و اجرای برجام را نداشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به افرادی که سند برجام را ذلت بار ترین سند در تاریخ جمهوری اسلامی ایران عنوان می کنند گفت: افرادی که چنین اظهاراتی می کنند به شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی، توهین کرده و بی اعتنا هستند.

پزشکیان با انتقاد از کسانى که مشکلات را بر سر یکدیگر مى اندازند گفت: تا زمانى که به دنبال چنین کارهایى باشیم نمى توانیم مشکلات را رفع کنیم.این قشر مى گوید من مقصر نیستم دیگرى مى گوید من مقصر نیستم و او مقصر است. پس در این کشور چه کسى مقصر است.

وى افزود: عده اى در آستانه انتخابات ریاست جمهورى، مى خواهند هرکارى که دولت انجام مى دهد را زیر سوال ببرند. باز هم مى گویم منتقدین بگویند اگر برجام نبود، چه مى شد؟ تحریم ایران توسط آمریکا تازگى ندارد و این کشور از زمان پیروزى انقلاب اسلامى، ایران اسلامى را تحریم کرده است.

وى با بیان اینکه به جرات مى گویم، برجام نفس ایران را باز کرد گفت: در سال هاى گذشته، حتى یک کشتى ایرانى نمى توانست در اسکله بنادر کشورهاى دیگر لنگر بیندازد و همچنین کشتى کشورهاى دیگر نیز نمى توانستند در بنادر ما لنگر بیندازند.

پزشکیان ابراز کرد: عربستان، گاز ایران به ارزش ٤٠٠ میلیارد تومان را روزانه مى برد. عراق، با استفاده از میادین مشترک، گاز ما را می برد. چرا همین منتقدین به چنین مسائلی پرداخت نمى کنند؟.

وى در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با ضرب و شتم خبرنگارى توسط نماینده ارومیه در مجلس شوراى اسلامى عنوان کرد: انسان باید از محدوده اخلاق، ادب و انصاف پا فراتر ننهد. برخورد با دیگران باید قانونمندانه باشد نه سلیقه اى.

وى همچنین با انتقاد از سوء استفاده برخى ها از تریبون هاى رسمى در جهت اهداف سیاسى خود گفت: اینکه در یک تریبون، از هرچه آمد سخن گفته شود حاکى از جهالت است نه دانایى.

وى در بخشى از سخنان خود با بیان اینکه صدها بار گفته ام نه چپ هستم نه راست ادامه داد: اصلاحات را با تمام وجود قبول دارم ولى نسبت به اصول، اصولگراتر از اصولگرایانم .

پزشکیان در پاسخ به سوالى مبنى بر اینکه در انتخابات ریاست جمهورى سال ٩٦ کاندیدا مى شود یا نه عنوان کرد: قصدى براى کاندیداتورى در انتخابات مجلس و رقابت با دکتر روحانى ندارم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شوراى اسلامى با انتقاد از نوع برخورد با متهمین شوراى شهر تبریز گفت: باید با این افراد، قانونمند و محترمانه رفتار مى کردند و اطلاعات مورد نیاز را جمع مى کردند و پس از اثبات جرم، متناسب با قوانین برخورد مى کردند.

پزشکیان همچنین در پاسخ به سوالى مبنى بر رفع حصر و رفع محدودیت هاى موجود از سید محمد خاتمى، رییس دولت اصلاحات اظهار کرد: باید در این مورد هم حکم شفافى وجود داشته باشد. باید پس از وجود این حکم، متناسب با آن برخورد کرد وگرنه این موضوع به عقده و گرهى باز نشده در جامعه تبدیل خواهد شد.


خبرنگار: 1171
انتهای پیام
۹۵/۰۶/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی