وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار ملکان خبر داد
اختصاص 80 میلیارد ریال جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان ملکان 


شهرستانها  12:8:47 1395/06/20
956-4390-5 کد خبر
    


فرماندار ملکان گفت: برای اجرای پروژ‌ه‌ها و طرح های عمرانی شهرستان ملکان در سال جاریدر مجموع 80 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدباقر خانی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان ملکان افزود: این میزان اعتبار در بخش های عمرانی، خدماتی،شهرسازی، اشتغال زایی و آموزشی در شهرستان در سال 95 هزینه خواهد شد.

 

وی در عین حال این اعتبار را برای شهرستان ملکان ناچیز خواند و خواستار تلاش دستگاه‌های دولتی شهرستان برای اخذ اعتبارات بیشتر از محل اعتبارات وزارتخانه ها و سازمان های دولتی شد.

 

فرماندار ملکان در ادامه از برگزاری مانور فرضی امداد و نجات خبر داد و گفت: این مانور به منظور ارزیابی میزان آمادگی دستگاه‌های دولتی در مواقع حوادث غیرمترقبه در اواخز شهریوماه سال جاری و همزمان با هفته دفاع مقدس در یکی از روستاهای منطقه و با مشارکت دستگاه‌های دولتی برگزار خواهد شد.

 

خانی به خدمات دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: طی سه سال گذشه بالغ بر 300 پروژه در بخش های مختلف عمرانی، آموزشی، شهری، روستایی، اشتغال زایی و غیره با اعتبار 500 میلیارد ریال در شهرستان ملکان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 

وی افزود: همچنین در طول سه سال گذشته پرونده طرح‌های نیمه تمام در شهرستان ملکان با عنایات ویژه دولت و همت مسئولین دستگاه‌های دولتی منطقه بسته شده است.

 

در پایان جلسه پس از سخنان تعدادی از مسئولین محلی، اجرای برخی از پروژه ها و طرحها به تصویب شورای برنامه ریزی شهرستان ملکان قرار گرفت.


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۵/۰۶/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی