وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

جبارزاده:
نسل جوان، تشنه شنیدن مجاهدت‌های رزمندگان است/جناح بندی‌های سیاسی نباید عامل کدورت رزمندگان باشد

سیاسی  8:32:3 1395/07/04
957-485-5 کد خبر
    

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: نسل جوان،تشنه شنیدن ایثار و مجاهدت های رزمندگان در طول هشت ساله دفاع مقدس هستند.

 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در آین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، هدف از این جلسه را تجدید دیدار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید در راستای شناساندن هرچه بیشتر ایثار و فداکاری‌های انان به نسل جوان، رزمندگان و بازماندگان دفاع مقدس، داشته ها و خاطرات خود را بیان کنند.

وی ادامه داد: اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و همچنین بنیاد شهید استان این آمادگی را دارد که خاطرات رزمندگان عزیز و غیور را ضبط کرده و یا مکتوب نماید.

 وی با بیان اینکه امروز بار دیگر با برگزاری این همایش با شهدا و آرمان های‌مقدس آنان، تجدید بیعت می‌کنیم تصریح کرد: پس از تجدید بیعت با شهدا، باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم که نقشه راه آینده خود را بر اساس سیره شهدا تنظیم کرده و در این مسیر گام برداریم.

 استاندار آذربایجان شرقی، داشتن روحیه جهادی و شهادت طلبانه را عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: هرچند امروزه شاهد جنگ سخت و فیزیکی نیستیم ولی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی به دلیل خوی استکباری خود همواره در تمامی حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... با ما سرجنگ دارند و باید بیش از پیش حواسمان را جمع کرده و با کمک یکدیگر، تهدیدات مسموم دشمنان را خنثی کنیم.

 به گفته جبارزاده، دشمنان بیکار ننشسته و با ایجاد جنگ روانی  و جنگ نرم؛ جوانان این مرز و بوم را آماج حملات خود قرار داده اند که جا دارد در این برهه زمانی بسیار سخت و حساس، جوانمردی‌ها، رشادت‌ها و ایثار و شهادت طلبی رزمندگان دفاع مقدس برای جوانان بیش از پیش تبیین شود چرا که این قشر، تشنه شنیدن مسائل این چنینی هستند.

 وی رزمندگان و پیشکسوتان را حلقه وصل فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی به جامعه دانست و افزود: صمیمیت، وحدت، همدلی و برادری عامل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود و نباید گذشت زمان و مسایل سیاسی و جناح بندی‌های سیاسی سبب شود که محبت ما نسبت به همدیگر کم شود که لطمه این کدورت‌ها ابتدا به خود و سپس به جامعه وارد می‌شود.


خبرنگار: 1171
انتهای پیام
۹۵/۰۷/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی