وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مشاور وزیر کشور: تصویب سند راهبردی خدمات به رزمندگان از اقدام های مهم دولت است

مشاور وزیر و مسؤول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: تنظیم و تصویب سند راهبردی خدمات به رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از اقدام های مؤثر دولت یازدهم است.۸۲۲۱۷۵۶۶-۷۰۹۹۳۲۱۷

«غلامرضا یاوند عباسی» یکشنبه شب در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد، رزمندگان دوران دفاع مقدس را مظلوم ترین قشر جامعه ایثارگران دانست و با تشریح فعالیت های مؤثر دولت یازدهم برای خدمت به آنان، اظهار کرد: تنظیم و تصویب سند راهبردی خدمات به رزمندگان دوران دفاع مقدس با هدف کاهش مشکلات این قشر از جامعه انجام شده است.
وی، به جریان افتادن این طرح را از اقدام های مهم دولت در حوزه ایثارگری ذکر کرد و توضیح داد: اگرچه قانون جامع ایثارگران در دولت قبل مصوب شده بود، اما دولت یازدهم با جدیت آن را عملیاتی کرده است.
یاوند عباسی اضافه کرد: هر چند تصویب این قوانین و اجرای آن، تمام مشکلات و مسایل جامعه بزرگ ایثارگری را نمی تواند بر طرف کند، اما دولت با جدیت به دنبال انجام وظایف خود در این زمینه است و برای دستیابی به اهداف این طرح، نیازمند همکاری و عزم همگانی دستگاه های مختلف هستیم.
مشاور وزیر و مسؤول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور با قدردانی از فعالیت های انجام شده در قالب شوراهای مشورتی و شورای هماهنگی در رسیدگی به امور ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فقط به موضوع دفاع مقدس و جنگ سخت با دشمن محدود نمی شود و به تمام بخش های جامعه مرتبط بوده و این موضوع یک امر مهم و کاربردی در حوزه های مختلف اجتماعی است.
یاوند عباسی ادامه داد: با توجه به اینکه شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، اقدام و عمل اعلام شده، برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، نیاز مبرمی به روحیه ایثار و فداکاری در جامعه خواهیم داشت.
وی، موفقیت نظام در ۳۸ سال گذشته در حوزه های دفاعی و موشکی و عرصه های مختلف اجتماعی را مدیون روحیه فداکاری و ایثارگران در جامعه دانست و گفت: اگر بخواهیم در مسائل مختلف به ویژه در حوزه صنعت، اقتصاد، فرهنگ و امور اجتماعی موفق شویم باید فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و فداکاری را در جامعه گسترش دهیم.
مسؤول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور، وجود برخی ناهنجاری ها در جامعه را که موجب افزایش آسیب های اجتماعی شده، الگو پذیری از فرهنگ بیگانه عنوان کرد و گفت: این الگو پذیری تغییر رفتار فرد، سبک زندگی و تشدید پدیده طلاق در جامعه را به همراه داشته و اگر فرهنگ ایثار را در عمل وارد بخش های مختلف زندگی خود کنیم، شاهد شکوفایی در عرصه های مختلف و خنثی شدن توطئه های دشمنان در این زمینه خواهیم بود.
به گزارش ایرنا از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سفر یاوند عباسی مشاور وزیر و مسؤول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور به استان یزد می توان به برنامه دیدار از آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی شهر یزد و نیز حضور در جمع مسؤولان استان اشاره کرد.
استان یزد در دوران دفاع مقدس سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۹۵/۰۷/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی