وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کارت تلفنهای همگانی در ملکان نایاب است!

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ
  • تاریخ انتشار خبر :سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ | کد خبر : 51911
  • پرینت

    آذرقلم: کارت تلفن های همگانی سالهاست در شهرستان ملکان نایاب است و پیدا کردن و خرید این کارت برای شهروندان ملکانی تقریبا غیرممکن شده است!

    آذرقلم: کارت تلفن های همگانی سالهاست در شهرستان ملکان نایاب است و پیدا کردن و خرید این کارت برای شهروندان ملکانی تقریبا غیرممکن شده است!

    شهروندان ملکانی جهت دسترسی به این کارتها با مشکلاتی مواجه هستند بخصوص برای دانش آموزان مدرسه ای و افرادی که مشغول خدمت سربازی هستند و سایر افرادی که نیاز مبرم به کارت تلفن دارند.
    هر روز دهها شهروند در مراکز مخابراتی و همچنین مغازه های مختلف در شهرستان ملکان به دنبال پیدا کردن کارت تلفن همگانی هستند ولی آخر سر دست خالی به خانه های خود باز می گردند.
    رئیس اداره مخابرات ملکان نیز در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به علل نبود کارت تلفن در مراکز مخابراتی و یا بازار ملکان گفت: کارت تلفن تنها در یکی از دفاتر پیشخوان در شهر ملکان ارائه می شود.
    با مسئول این دفتر نیز تماس گرفتیم که وی توضیح داد: کارت تلفن ها را بمنظور رفاه شهروندان به طور آزاد از شهرهای همجوار تهیه و با قیمت خرید و بدون منفعت به مردم می فروشد و در این خصوص هیچ حمایتی از اداره مخابرات صورت نمی گیرد!
    با توجه به توضیحات رئیس اداره مخابرات و مسئول دفتر پیشخوان دارای کارت تلفن در ملکان به این نتیجه می رسیم که در کل شهرستان ملکان، کارت تلفن تنها در یک محل عرضه می شود و آن محل هم خدا خیرش بدهد که بمنظور رفاه مردم خودش دست به کار شده و از بازار آزاد و از شهرهای دیگر کارت تلفن تهیه و بدون منفعت در اختیار مردم شهرش می گذارد امری که تهیه آن وظیفه ذاتی اداره مخابرات است نه دفتر پیشخوان!
    البته بنده سالهاست در خصوص نبود کارت تلفن در شهرستان ملکان پیگیری کرده و می کنم ولی متاسفانه تاکنون نتیجه ای نگرفته ام و این کارت در سایه ادامه بی توجهی های مسئولین اداره مخابرات ملکان همچنان در بازار این شهرستان نایاب است!
    امید است مسئولین مخابرات استان و شهرستان ملکان کمی در خصوص مردم این شهرستان احساس مسئولیت کرده و تدبیری بیندیشند تا در اداره مخابرات ملکان شعبه ای جهت پیگیری و تهیه و توزیع آن دایر شده و این کارت به وفور در دسترس مردم منطقه قرار بگیرد.انشالله

    سیاوش عینالو – شهرستان ملکان

    ۹۵/۰۷/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی