وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

استعفای سه وزیر دولت یازدهم غیر معمول است

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ق.ظ
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا:
استعفای سه وزیر دولت یازدهم غیر معمول است
اجتماعی  8:13:17 1395/08/01
957-39314-5 کد خبر
    

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حالی که بیشتر از پنج یا شش ماه به پایان فعالیت دولت یازدهم نمانده است، استعفای سه وزیر غیر معمول است.

مسعود پزشکیان در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کتاب تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از استعفای این سه وزیر برداشت‌های مختلفی می‌توان داشت،  ولی این استعفاها غیر معمول است.

وی ادامه داد: یک روایت است که می‌گوید این سه وزیر مجبور به استعفا شدند، در این صورت این سئوال مطرح است که چرا باید این اتفاق در چند ماه مانده به پایان فعالیت کاری دولت رخ ‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دولت اگر می‌خواهد مشکلات را ترمیم کند به وزیر کمک می‌کرد. به عنوان مثال در وزارت آموزش و پرورش مشکل اصلی بودجه است، حالا بیایند وزیر را بردارند، مشکل حل نمی‌شود.

وی تاکید کرد: دولتی‌ها کمک می‌کردند مشکلات رفع شود، نه اینکه این سه وزارتخانه  را وارد یک چالش دیگر بکنند.

پزشکیان بیان کرد: این اقدامات غیر معمول است، باید دولت اعلام کند چرا این اتفاقات غیر معمول می‌افتد، طی هفته گذشته دولتی‌ها هرگونه تغییر را رد می‌کردند، اگر قرار بود این وزرا بمانند باید می گفتند،و اگر قرار بود استعفا بدهند هم باید اعلام می‌کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود استقبال از نمایشگاه کتاب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشحالم که ازدحام جمعیت را در نمایشگاه کتاب می‌بینم، سطح کتابخوانی باید افزایش یابد.

وی همچنین در خصوص فرهنگ سازی برای کتابخوانی و نقش متولیان فرهنگی خاطرنشان کرد: بحث فرهنگ به همه جا مربوط می‌شود، مسجد، مدرسه کتابخانه و غیره. متولی فرهنگ فقط وزارت ارشاد نیست، همه باید دست به دست هم بدهیم تا کتابخوانی بین عموم مردم گسترش یابد.   


خبرنگار: 1139
انتهای پیام
۹۵/۰۸/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی