وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تاریخ : دوشنبه 10 آبان 1395     |     کد : 24525

معاون عمرانی استاندار خبر داد:

کمک دو هزار میلیارد ریالی دولت به شهرداری‌ها و دهیاری‌های آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از کمک 2 هزار میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید به شهرداری ها و دهیاری های این استان خبر داد و گفت: شهرداری ها و دهیاری های استان با وجود این کمک های مالی باید در توسعه اقتصادی شهرستان ها قدم های اساسی بر دارند.

محمد صادق پورمهدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان هشترود، افزود: شهرداری ها و دهیاران پرچمدار اقتصاد مقاومتی و در صف اول اقدام و عمل هستند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت تنها راه اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: تکیه بر توان مردم برای سرمایه گذاری و کارآفرینی اقدامی اساسی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی از مسوولان شهرستان هشترود خواست تا برای تحقق اقتصاد مقاومتی از همه ظرفیت های شهری و روستایی از جمله مشارکت مردمی استفاده کنند.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه بیش از 6 هزار طرح در طول سه سال اخیر با 75 میلیارد ریال در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: مدیریت استان در تکمیل و اجرای طرح ‌های مختلف از ظرفیت خیران، اعتبارات دولتی و توان شهرداری‌ها استفاده کرده است.

وی در ادامه ایحاد نمایشگاه دایمی محصولات کشاورزی در هشترود را ضروری دانست و افزود: کشاورزان این شهرستان امسال بیش از یک هزارو 700 میلیارد ریال گندم فروخته اند که باید تلاش شود این مبلغ در این شهرستان سرمایه گذاری شود.

پورمهدی افزود: در حالی که عده ای اجرای طرح سرمایه گذاری گردشگری و توریستی در قلعه زهاک (ضحاک) را با مشکل مواجه کرده اند، این قلعه مزیت گردشگری جهانی دارد و می تواند هزاران گردشگر خارجی را به استان و این شهرستان بکشاند.

وی ادامه داد: مشکل کمبود آب در آذربایجان شرقی جدی است اما با وجود سد سهند این مشکل در هشترود وجود ندارد و ایجاد شیلات در پایاب سد سهند می تواند کمک شایانی به ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی بکند.

وی در ادامه بر ایجاد صندوق های خرد روستایی تاکید کرد و افزود: راه اندازی این صندوق موجب جذب سرمایه گذار شده و از انتقال سرمایه های روستاییان به شهرها جلوگیری می کند.

پورمهدی به نقش اساسی رسانه ها در جذب سرمایه گذار نیز اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت های موجود هر منطقه از سوی رسانه ها می تواند زمینه های سرمایه گذاری و رشد و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی را فراهم سازد.

فرماندار هشترود نیز مشکل اصلی شهرستان را اشتغال بر شمرد و گفت: بخش های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و پایاب سد از جمله هسته های کلیدی سند تدبیر و توسعه این شهرستان با 30 درصد پیشرفت است.

حسن مستفید به وجود 2 شهرک صنعتی پروفسور هشترودی و فجر در هشترود اشاره کرد و گفت: تمام پتانسیل های سرمایه گذاری اعم از آب، برق، تلفن، گاز و راه دسترسی به مرکز شهر و آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و خط آهن در این شهرک مهیاست و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در این شهرستان دعوت می شود.

وی، پشتیبانی دولت از سرمایه گذاری در زیرساخت ها را نیز یادآور شد و افزود: این رویکردها در واقع دنباله روی از سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری و رئیس جمهوری است.

مستفید سند تدبیر توسعه این شهرستان را برنامه ریزی جامع، کامل و منسجم در راستای بهره مندی مطلوب از قابلیت های هشترود دانست و گفت: این سند به عنوان راهنمای توسعه همه جانبه شهرستان از سوی دولت تدبیر و امید تدوین شده و در حال اجراست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی برخی از طرح های صنعتی هشترود را مورد بازدید قرار داد و به بررسی مشکلات تولید کنندگان این شهرستان پرداخت.

۹۵/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی