وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

خدادادی:
آمریکا باعث و بانی ناامنی در منطقه است
سیاسی  13:38:32 1395/08/13
958-2690-5 کد خبر
    

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی 13 آبان را نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی دانست و گفت: آمریکا باعث و بانی نا امنی در منطقه است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سلمان خدادادی در مراسم باشکوه راهپیمایی 13 آبان در ملکان، از روز 13 آبان به عنوان روز جشن بزرگ آگاهی، شعور، بیداری و دشمن شناسی ملت ایران یاد کرد و افزود: در این روز ماهیت پلید، جاسوسی و چهره دروغین و مداخله گراینه آمریکا برای ملت ایران بیش از پیش مشخص شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس گروه تروریستی داعش را ساخته و پرداخته آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکا داعش را برای مقابله با کشورهای مستقل اسلامی از جمله ایران و تأمین منافع خود درست کرد.

وی آمریکا را باعث و بانی نا امنی منطقه از جمله عراق و سوریه و یمن دانست و گفت: امروز در سایه هوشیاری مقام معظم رهبری و بیداری مردم، نقش و حضور انقلاب اسلامی در منطقه تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشورمان مرهون و مدیون خون شهداست، تصریح کرد: برخلاف دیگر کشورهای منطقه، ایران به عنوان جزیره امن منطقه درآمده است.

وی افزود: آمریکا برای تأمین منافع خود و غارت منابع کشورهای منطقه از هیچ جنایتی عبایی ندارد و شهادت هزاران تن در سوریه و عراق برایش مهم نیست، بلکه تأمین منافعش در اولویت است.

خدادادی ادعای حقوق بشری توسط آمریکا را شعاری دروغین خواند و تصریح کرد: در کشور یمن هر روز صدها انسان بی‌گناه توسط آل سعود کشته می‌شود و در خود کشور عربستان حقوق مردم این کشور نادیده گرفته می‌شود، چرا آمریکا کوچکترین اعتراضی نمی‌کند و در عوض از حاکمان آل سعود هم حمایت می‌کند؟.

وی، آگاهی و بیداری و  روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را دلیل دشمنی آمریکا دانست و گفت: آمریکا با حمایت از  آل سعود می‌خواهد ار نفوذ ایران در منطقه بکاهد، این در حالی است که روز به روز نقش ایران در حمایت از ملل مظلوم خاورمیانه بیشتر می‌شود و در دل مسلمانان منطقه، برای خود جا باز می کند.

خدادادی شیطنت عربستان را در ناامن کردن ایران اسلامی، شکست خورده خواند و گفت: حاکمان آل سعود با اعزام گروه‌های تروریستی قصد نا امن کردن کشورمان را داشتند که با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی نقشه آن‌ها بر آب شد.

وی به حضور گسترده مردم ملکان در راهپیمایی امروز 13 آبان نیز اشاره کرد و گفت: مردم ملکان در طول 38 سال گذشته حضور گسترده‌ای در صحنه‌های مختلف نظام از جمله راهپیمایی‌ها داشته‌اند و همچنین به لحاظ تعداد نیروهای اعزامی به جبهه‌ها و شهدا و جانبازان تقدیمی به انقلاب به نسبت جمعیت در سطح استان زبانزد بوده است.

گفتنی است: در پایان مراسم راهپیمایی 13 آبان در ملکان که امام جمعه، فرماندار، روحانیون و جمع کثیری از مسئولین محلی نیز حضور داشتند، پس از قرائت قطعنامه راهپمایی، پرچم آمریکا توسط حاضران به آتش کشیده شد.


گزارش و عکس ها از: نماینده و خبرنگار خبرگزاری ایسنا - سیاوش عینالو

کد خبرنگار: 1131
انتهای پیام
 
 
 
 

۹۵/۰۸/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی