وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


 پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 - 11:16
 بهنام خسروزاده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان پیروزی انقلاب را مرهون رهبری امام راحل و جانفشانی و در صحنه بودن ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر بهنام خسروزاده در مراسم جشن انقلاب که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی ملکان برگزار شد، گفت: جرقه انقلاب اسلامی از سال 42 به رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد و در بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

وی از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان شجره طیبه و یکی از برکات انقلاب اسلامی یاد و اظهار کرد: به گفته دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه مولود انقلاب اسلامی و تجلی اراده ملت ایران در راه کسب علم و دانش است.

خسروزاده افزود: این دانشگاه در سال 61 با هدیه یک میلیون تومانی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی تاسیس شد و طی 34 سال گذشته ثمرات و خدمات بی شماری در توسعه علمی، پژوهشی و حتی اقتصادی کشور داشته است.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی به یکی از دانشگاه‌های حضوری جهان تبدیل شده و در بین دانشگاه‌های خاورمیانه حرف اول را می زند، ادامه داد: اکنون در اقصی نقاط کشور نیز واحدهای دانشگاه آزاد دایر بوده و جوانان و همه آحاد جامعه که زمانی باید سالها در صف کنکور منتظر می ماندند، می توانند به راحتی و در شهر محل سکونت و رشته مورد دلخواه خود تا مقاطع تکمیلی تحصیل کنند.

وی از حرکت دانشگاه آزاد در دهه چهارم فعالیت خود به سمت کیفی‌گرایی خبر داد و اظهار کرد: باید خروجی دانشگاه ها به سمت صنعتی و کارآفرینی ختم شود و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز به سمت کارآفرینی و اشتغال زایی حرکت خواهد کرد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملکان هم پایبندی به ارزش‌ها و مبانی اساسی اسلام، همت بلند برای رسیدن به آرمانها، پایبندی به استقلال، حساسیت در برابر دشمن و تقوای سیاسی و دینی را از شاخص های انقلابی گری بر اساس منویات رهبری دانست.

سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری افزود: چه اصلاح طلبان و چه اصول گرایان اگر کسانی از این 5 مولفه پیروی و عمل نکنند، نمی توانند ادعای انقلابی گری کنند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را اولین مرحله تشکیل تمدن نوین اسلامی دانست و افزود: در این بخش نظام جمهوری اسلامی موفقیت های زیادی به دست آورده، هر چند به خاطر معضلات اجتماعی و اقتصادی که دشمن در کشور به وجود آورده در این بخش حرکت کمی کند بوده است.

در پایان مراسم برنامه های شاد فرهنگی و هنری به اجرا درآمد.

گزارش و عکس از: سیاوش عینالو - نماینده و خبرنگار خبرگزاری آنا در شهرستان ملکان
۹۵/۱۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی