وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان‌شرقی:

شوراها از دخالت در امور اجرایی پرهیز کنند/دغدغه‌ی تمامی مسئولان برگزاری انتخابات سالم است


رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: شوراها صرفاً مجری هستند و باید از دخالت در امور اجرایی پرهیز کنند. 
  
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سلمان خدادادی در همایش هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، اظهار کرد: هماهنگی و تعامل در بین تمامی مسئولان و دستگاه‌ها از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد استان به شمار می‌آید و انتخابات شوراهای اسلامی یکی از اساسی ترین انتخابات می‌باشد که از ظرفیت بالایی در قانون اساسی برخوردار است و با هفت اصل در قانون اساسی به آن اشاره شده که این نیز نشانگر تاکید بر مردم سالاری است. 
  
وی افزود: دموکراسی، مشارکت مردم، آزادی‌های فردی و اجتماعی و قانون اساسی ایران در کم‌تر کشوری یافت می‌شود. 
  
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان‌شرقی با اشاره به پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی اینکه گفت: شورهای عالی استان ها می توانند طرح خود را در سطوح مختلف فرهنگی، اجتناعی و... همچون نمایندگان به مجلس ارایه کنند و دولت نیز موظف است در چارچوب قانون آن را عملی کنند. 
  
خدادادی با اشاره به پنج اصل مشترک در منافع ملی کشورهای مختلف، متذکر شد: امور رفاهی جامعه در همه‌ی کشورها مورد توجه قرار گرفته و این نیز جزو زیرساخت‌ها برای داشتن جامعه‌ای خوب به شمار می‌آید. 
  
وی تصریح کرد: اگر انتخابات شوراها اعم از تعیین صلاحیت‌ها، نگاه‌ها و انتخاب افراد از ضریب دقت و حساسیت بالایی برخوردار باشد، نگاه مردم نیز تغییر کرده و انتخابات دارای ارزش بیشتری می‌شود. 
  
خدادادی خاطرنشان کرد: پرهیز از برخورد جناحی در شهرستان‌ها، برخورد با مخالفان و برخورد قانونی در تعیین صلاحیت‌ها و بررسی بیشتر از جمله وظایف هیات‌های نظارت بر شوراها است. 
  
وی عنوان کرد: هماهنگی بین دستگاه‌های نظارتی استان و هیات‌های نظارت نیز می‌تواند ناظران را یاری کند. 
  
وی متذکر شد: دغدغه‌ی تمامی مسئولان برگزاری انتخابات سالم است و از آن جایی که رأی مردم حق الناس به شمار می‌آید، اجرای شایسته‌ی انتخابات به نظارت‌ها بستگی دارد.

انتهای پیام
۹۵/۱۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی