وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار ملکان خواستار شد:

تحقق عملی مصوبه دولت در خصوص پرداخت یارانه به تولیدکنندگان کشمش


فرماندار ملکان خواستار عملی شدن مصوبه دی ماه سال گذشته دولت در خصوص پرداخت یارانه به تولیدکنندگان کشمش شد. 

محمدباقر خانی روز یک شنبه در جلسه کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی ملکان با اشاره به وجود 11 هزار هکتار باغات انگور در ملکان و تولید 65 درصد انگور استان و هفت درصد کشوری، افزود: تحقق عملی این مصوبه روزنه امیدی برای تولیدکنندگان کشمش شهرستان خواهد شد. 

وی سهم استان در خصوص اجرای شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی در راستای شاخص‌های اصلاحی برنامه ششم در زمینه آب و خاک در سال جاری را  16 هزار هکتار دانست و بر اجرای چهار هزار هکتار از این سهم در شهرستان ملکان تاکید کرد. 

وی همچنین سهم استان در خصوص توسعه سازمان‌های نوین آبیاری در سال 96 را شش هزار هکتار ذکر و خواستار برخوداری دو هزار هکتاری شهرستان ملکان از این امر شد. 

خانی طول شبکه سه و چها زرینه رود در دشت ملکان را بیش از 96 کیلومتر اعلام کرد و گفت: 35 کیلومتر از این شبکه نقشه برداری و طراحی شده که َشش کیلومتر آن در صورت تامین 80 میلیارد ریال اعتبار آماده اجرا می باشد. 

فرماندار ملکان افزود: با اجرای این طرح، مجموع 1100 هکتار از اراضی شهرستان زیر پوشش آبیاری قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 هزار هکتار از اراضی دشت ملکان زیر پوشش شبکه آبیاری و زهکشی زرینه رود قرار گرفته است، افزود: در راستای اجرای برنامه های احیای دریاچه ارومیه طرح ابیاری تحت فشار در 1450 هکتار از اراضی شهرستان با استفاده از تسهیلات این ستاد به اجرا درآمده است. 

فرماندار ملکان افزود: همچنین پایاب طرح پمپاژ شهید دهقان ملکان به طول 473 هکتار در حال اجرا می باشد و سه هزار هکتار طرح کشاورزی نیز با اعتبارات دولت اجرا خواهد شد. 

فرماندار ملکان در ادامه از تاسیس 50 تعاونی آببران در شهرستان ملکان خبر داد و اظهار کرد: در راستای واگذاری امورات به مردم بیش از 50 تعاونی آببران در این شهرستان تاسیس شده که از این پس کلیه امورات مربوط به تحویل و توزیع آب توسط این تعاونی ها انجام می‌شود و دولت تنها نظارت خواهد کرد. 

وی همچنین از رهاسازی آب از رودخانه مردق چای ملکان در 55 روز گذشته به دریاچه ارومیه و تالاب قره قشلاق خبر داد  و گفت: از روز جمعه و به دنبال بارش های اخیر و همچنین طغیان رودخانه مردق چای ملکان نیز شش میلیون لیتر آب تا ساعت 20 روز شنبه 26 فروردین ماه جاری به دریاچه ارومیه و تالاب قره قشلاق رها سازی شده است. 

در ادامه جلسه نیز مدیرجهادکشاورزی ملکان با بیان اینکه طرح پمپاژ شهید دهقان ملکان به مرحله مناقصه و واگذاری رسیده، کمبود اعتبار را از مشکلات جدی این طرح دانست و بر رفع این مشکل تاکید کرد. 

همچنین مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آبیاری و زهکشی وزارت جهادکشاورزی نیز در این جلسه از اجرای طرح‌های خوب در زمینه آب و خاک در سراسر کشور خبر داد. 

ابولحسنی کمبود اعتبار را از مشکلات این حوزه دانست و اظهار کرد: از سال 91 در خصوص اجرای طرحهای آب و خاک با کمبود شدید اعتبارات دولتی روبرو هستیم. 

نماینده و خبرنگار خبرگزاری ایسنا در شهرستان ملکان:سیاوش عینالو


۹۶/۰۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی