وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار ملکان به ایسنا خبر داد

خسارت 9 میلیارد و 830 میلیون تومانی سیل به باغات ملکان
















فرماندار ملکان با بیان اینکه ۹ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان در اثر طغیان رودخانه مردق چای به باغات و مزارع ملکان خسارت وارد شده است، گفت: باغات و مزارع اطراف رودخانه مردق چای، بیشترین خسارات را از سیل دیده‌اند. 
  
مخمدباقرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، افزود: تأسیسات آب و فاضلا،ب تاسیسات برق باغات و مزارع، چاه‌های کشاورزی، راه و ابنیه فنی بین مزارع، بندهای سنتی و دایک‌های ساحلی و ... بنیز در اثر سیل خسارت دیده‌اند. 
  
وی با بیان اینکه سیل در ملکان خسارت جانی نداشت، گفت: تنها به 25 روستای شهرستان خسارت مالی وارد شده است. 
  
وی به مدیریت خوب دستگاه‌های دولتی ملکان و بخصوص نیروهای امدادی و خدماتی اشاره کرد و افزود: از ساعت 19 روز جمعه و به دنبال طغیان و سیل، فرمانداری و سایر دستگاه‌های دولتی به موقع ورود کرده و با اقدامات پیشگیرانه خسارت به حداقل رسید. 
  
خانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر چگونگی حمایت دولت از سیل‌زدگان، عنوان کرد: خسارات جمع بندی شده و به هیأت دولت ارسال خواهد شد. 
  
فرماندار ملکان آمادگی قبلی نیروهای امدادی و خدمات‌رسان را در کاهش خسارات موثر دانست و افزود: تا فروکش کردن طغیان رودخانه  مردق چای، این نیروها در آماده باش کامل هستند. 
  
وی از عملکرد دستگا‌ه‌های دولتی در سیل اخیر ملکان قدردانی کرد و اظهار کرد: در حادثه روز جمعه در شهرستان ملکان؛ شهرداری‌ها، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بخشداری‌ها، هلال احمر، جهاد کشاورزی ،امور آب، نیروی‌انتظامی، بنیاد مسکن مخصوصاً دارندگان ماشین آلات سنگین بخش خصوصی عملکرد خوبی در روز جمعه و شنبه داشتند.

نماینده خبرگزاری ایسنا در شهرستان ملکان - سیاوش عینالو
۹۶/۰۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی