وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

نگرشی بر رویکردهای ساماندهی سکونت‌های غیررسمی

 یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 09:42
 دکتر بشیر بیگ بابایی

مقاله دکتر بشیر بیگ بابایی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در نخستین همایش ملی هنر معماری و شهرسازی تبریز پذیرش و بصورت سخنرانی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مقاله ای با عنوان «نگرشی بر رویکردهای ساماندهی سکونت‌های غیر رسمی مطالعه موردی، محله دیگاله ارومیه» به عنوان 10 مقاله منتخب از بین 250 مقاله در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ارائه شد.

در این مقاله با توجه به افزایش جمعیت شهرها به لحاظ کالبدی و سیر صعودی جمعیت یادآوری شده گسترش شهرها و افزایش جمعیت ناشی از ضعف مدیریت است به شکلی که نبود امکانات رفاهی، اشتغال و منبع درآمدی از عوامل مهم در مهاجرت مردم شهرهای کم جمعیت و روستاها به کلان شهرها است.

در قسمتی دیگر از مقاله آمده است: به دلیل ضعف توان مالی، افراد مهاجر بالاجبار در حاشیه شهرهای بزرگ سکونت می‌کنند که بعلت نبود زیرساخت‌ها و امکانات لازم زندگی در این مناطق آسیب‌هایی برای ساکنین می شود.

در این مقاله محله دیگاله شهرستان ارومیه بصورت موردی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم در این باره ارائه شده است.

بشیر بیگ بابایی متولد 1352 شهر مبارک شهر از توابع شهرستان ملکان و دارای دکتری جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است.

وی از سال 1385 بعنوان عضو هیات علمی در گروه جغرافیا و شهرسازی با این واحد دانشگاهی همکاری داشته و در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در واحدهای تبریز، مرند و ملکان نیز بعنوان مدرس مشغول تدریس است.

بیگ بابایی از سال 1385 لغایت 1388 مسئولیت معاونت حوزه اداری و مالی و همچنین از سال 1388 لغایت پایان شهریور 1391 رئیس واحد ملکان را بر عهده داشته است.

وی از شعرای خوش ذوق و بنام شهرستان ملکان نیز محسوب می شود.

۹۶/۰۲/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی