وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

اخبار دانشگاه؛ از مسابقات قرآن و عترت تا جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان

 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 17:22
آرم

مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان برگزار شد‎.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ مسابقات سراسری قرآن و عترت با شرکت 40 تن از استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان برگزار شد.

در پایان مسابقه که به همت معاونت حوزه فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار شد، تعداد 17 تن رتبه اول تا سوم در بخش های ترتیل و قرائت را کسب کردند.

نفرات برتر برای شرکت به مسابقات استانی و کشوری اعزام خواهند شد.

مسابقات سراسری قرآن و عترت

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد گنبدکاووس گفت: بیست و دومین مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه استادان و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله مقدماتی بخش شفاهی (مرحله استانی) در واحد گنبدکاووس برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا صفری در مراسم آغاز این مسابقات اظهار کرد: بیست و دومین دوره این مسابقات در رشته‌های قرائت قرآن کریم به روش تحقیق، قرائت قرآن کریم به روش ترتیل، حفظ قرآن کریم و اذان با حضور 60 قاری در دو بخش خواهران و برادران از واحدهای شرق استان شامل مینودشت، آزادشهر، گالیکش، کلاله و گنبدکاووس برگزار شد.

وی ترسیم نقشه راه فرهنگی هماهنگ با منویات مقام معظم رهبری و توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی دانشجویان با مطالعه دقیق و ریشه‌یابی بحث‌های فرهنگی و اجتماعی را از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گفت: این توجه و اهتمام ویژه به مسایل فرهنگی و قرآنی باید در جامعه اسلامی ما به حدی رشد کند که فرهنگ قرآنی در دل و جان و زندگی روزمره ما بیش از پیش ریشه بدواند.

صفری افزود: ما براین باوریم که قرآن نورانی ترین چراغ این راه هست و آموزه‌های دینی می تواند بهترین راهنما و قطب نما در ریز ترین مسائل زندگی و کاری مسلمانان باشد.

کارگاه «خلاقیت و کارآفرینی»

با حضور از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق کارگاه یکروزه «خلاقیت و کارآفرینی» در دانشکده هنر و معماری واحد برگزار شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از برگزاری کارگاه خلاقیت و کارآفرینی با هدف آشنایی دانشجویان رشته هنر و معماری باتکنیک های ایجاد خلاقیت و راه‌های کسب توانمندی و بکارگیری آن در آینده شغلی خبر داد و گفت: 30 نفر از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ودانشجویان واحد تهران شرق در این کارگاه یکروزه که در سالن کنفرانس واحد برگزار شد؛ شرکت کرده و با اصول اساسی و شیوه خلاقیت وکارآفرینی آشنا شدند.

دکتر صاعدی گفت: دکتر انسیه قربانی نیا عضو هیأت علمی گروه هنر و معماری واحد تهران شرق که تدریس این کارگاه آموزشی را عهده دار بود شرکت‌کنندگان را با سرفصل­های اساسی دوره همچون: نقشه کشی معماری، طراحی معماری، راهکارهای ارائه پروژه های معماری، نرم افزارهای آموزشی آشنا کرد.

صاعدی خاطرنشان کرد: پس از اتمام دوره، گواهینامه پایان دوره از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

جشنواره استانی نماز

جشنواره استانی نماز سوم خرداد جاری همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و با همکاری واحدهای دانشگاهی استان، صدا و سیمای مرکز مهاباد، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد، شورای اسلامی شهر و دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت برگزار خواهد شد. این جشنواره شامل بخش های علمی، ادبی و هنری با محوریت نماز است.

این جشنواره به ارائه راهکارهای ترویج نماز، کارکردهای روان شناختی نماز، کارکردهای جامعه شناختی نماز، تجلی نماز در هنر و ادبیات و همچنین نهادینه سازی نماز در دانشگاه و مدارس خواهد پرداخت.

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان

مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان پیش دبستانی و پایه اول دبستان پسرانه هوشمند سما اهواز با حضور مسئولان، آموزگاران، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها برگزار شد.

جشن فارغ‌التحصیلی بصورت جنگ شادی و با هدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای ادامه تحصیل، تقویت روحیه و تجدید خاطره خوش از اولین سال حضور، آشنایی اولیاء و آموزگاران با همدیگر و تعامل بین مدارس و خانواده‌های دانش آموزان برگزار شد.

در این برنامه پس از برگزاری مراسم متنوع و مفرح فرهنگی و هنری برای دانش آموزان و خانواده های آنان توسط مجری برنامه مسئولین ایراد سخنرانی ،ارائه گزارش عملکرد و خدمات ارائه شده به دانش آموزان پرداختند و در نهایت نیز با اهدا لوح تقدیر و جایزه از این نهال های جوان دانش آموزقدردانی کردند.

سما اهواز در سال گذشته با کمک و حمایت‌های مسئولان استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، سازمان سما و اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به راه اندازی دبستان و پیش دبستانی کاملا هوشمند در منطقه گلستان اهواز کرده که با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و خانواده‌های آنها همراه بوده است و این گروه بعنوان اولین فارغ التحصیلان پایه‌های اول و پیش دبستانی مدرسه به حساب می‌آیند.

۹۶/۰۲/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی