وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، نبود شغل پایدار در روستاها را باعث مهاجرت به شهرها و ایجاد معضل حاشیه‌نشینی دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، سلمان خدادادی پیش از ظهر امروز در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: سوالی که به ذهنم می‌رسد این است که چرا قبل از انقلاب با وجود نبود آب، برق،راه و آب سالم و بهداشتی و امکانات دیگر برای زندگی جمعیت روستاها 70 درصد و شهرها 30 درصد بود ولی الان با وجود خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی و آبادانی روستاها این آمار برعکس شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: به نظر علت آن این است که در خصوص اشتغال‌زایی ثابت و پایدار در روستاها کم توجهی شده است.

وی به فرمایشات رهبری در پنج محور در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: به اعتقاد بنده تحقق محورهای فرمایشات رهبری می‌تواند در عدم مهاجرت و اشتغال‌زایی در روستاها موثر باشد.

خدادادی حاشیه‌نشین‌ها را انسان‌های متدین و پاک دانست و اظهار کرد: در عین حال حاشیه‌نشین‌ها در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند و برای رفع این معضل باید چاره‌اندیشی شود.

وی افزود: با افتخار می‌گویم با وجود تغییر ترکیب جمعیت در روستاها و شهرها در کشور، امروز 71 درصد جمعیت شهرستان ملکان در روستاها و تنها 21 درصد در شهرها سکونت دارند.

نماینده مردم ملکان افزود:21 درصد جمعیت شهری نیز به خاطر ایجاد مبارک‌شهر در این شهرستان به وجود آمده است در غیر این صورت جمعیت شهروی پایین‌تر از این میزان هم بود.

وی با اشاره به جشنواره اخیر انگو در این شهرستان افزود: در شهرهای ملکان،لیلان و مبارک‌شهر نیز بیش از 50 درصد جمعیت ساکن به شغل کشاورزی و باغداری مشغول هستند.

خدادادی شهرستان ملکان گفت: شهرستان ملکان به لحاظ عدم مهاجرت از روستاها به شهرها می‌تواند پایلوت در سطح استان و حتی کشور مطرح شود.

چهارمین جشنواره انگور و سومین جشنواره انگور ملکان طی سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در کنار این جشنواره نیز نمایشگاه توانمندی‌های روستایی شهرستان ملکان در 83 غرفه در موضوعات مختلف کشاورزی،صنعتی وعلمی برگزار شد.

همچنین برگزاری جشنواره غذای سالم و بدون نمک از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره بود.

شهرستان ملکان با داشتن بیش از 11 هزار هکتار باغات انگور نخستین مقام استان و سومین مقام کشوری را دارد./خبرنگار:سیاوش عینالو

انتهای پیام/۶۰۰۰۱ /۳۰ /

۹۶/۰۶/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی