وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


فرماندار ملکان از آسفالت ریزی معابر و خیابان های مربوط به پروژه مسکن مهر این شهرستان خبر داد.


به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد باقر خانی در جلسه شورای اداری ملکان افزود: پیمانکار آسفالت مسکن مهر این شهرستان مشخص شده و به زودی با همکاری بنیادمسکن و شهرداری ملکان معابر عمومی این محل آسفالت خواهد شد. 

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی ملکان خبر داد و افزود: در سایه همکاری و تعامل خوب  اداره تامین اجتماعی و شهرداری ملکان مشکل سند این محل حل شده و به زودی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد. 

فرماندار ملکان در ادامه از واگذاری بیش از دو هکتار زمین توسط اداره راه و شهرسازی جهت احداث نمایشگاه دایمی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور رفاه حال شهروندان در مکان مناسبی احداث خواهد شد. 


وی همچنین از دهیاران به عنوان کارمندان تمام وقت در روستاها یاد کرد و گفت: دهیاران موظفند ساعات حضور خود در دهیاری ها را در قالب تابلویی در معرض دید عموم نصب و در صورت نیاز به مرخصی با هماهنگی بخشداران اقدام کنند. 

فرماندار ملکان در ادامه از اختصاص 500 میلیارد تومان از صندوق ملی جهت توسعه روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به انتشار آمارهایی که حاکی از بالا بودن میزان بیکاری در سال 95 در شهرستان ملکان دارد لذا بنابر قول مساعد معان عمرانی استاندار و به منظور ایجاد اشتغال زایی بیشتر اعتبار و سهم شهرستان ملکان از این اعتبار بالا خواهد بود. 

وی همچنین از همه شهروندان، دهیاران، اصحاب رسانه و دستگاه‌های دولتی ملکان به خاطر برگزاری موفق چهارمین جشنواره انگور قدردانی کرد. 

خانی در پایان سخنان خود از پایان کارهای تدوین سند راهبردی شهرستان ملکان خبر داد و از دستگاه‌های متولی و به خصوص اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی تدوین چک لیست مربوطه را خواستار شد. 

در ادامه جلسه نیز امام جمعه ملکان از همکاری ضعیف برخی دستگاه‌های دولتی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتقاد کرد و گفت: در جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر ضعیف باشد برکت از آن جامعه دور خواهد ماند. 

حجت الاسلام زمانی همچنین با توجه به فرار رسیدن ایام ماه محرم بر نصب پرچم ها و بنرهای مرتبط با ماه محرم در سر درب دستگاه‌های دولتی شهرستان ملکان تاکید کرد. 

همچنین در این جلسه مسئول انجمن دیابت ملکان خواستار همکاری و کمک های مادی و معنوی بیشتر ادارات دولتی و خیرین این انجمن شد و گفت: با گذشت بیش از سه سال با مشکلات زیادی روبرو هستیم. 

گفتنی است در پایان جلسه پس از اهدای لوح تقدیر به دستگاههای فعال در مهار سیل فروردین سال جاری و برگزار کنندگان چهارمین جشنواره انگور ملکان، آقایان حاجی علیلو به عنوان مدیر جدید اداره دامپزشکی و عرفانی به عنوان مدیر جدید حراست فرمانداری ملکان معرفی و از زحمات مدیران قبلی تقدیر شد. 

در حاشیه این جلسه نیز تعدادی از ساکنین شهرک مسکن مهر ملکان ضمن دیدار با مسئولین فرمانداری بر رفع مشکلات و بخصوص آسفالت معابر این محل تاکید کردند./ خبرنگار:سیاوش عینالو
 

انتهای پیام
۹۶/۰۶/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی