وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کد خبر: ۳۶۵۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
سلطانپور خبر داد:
گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان، گفت: از ۱۲۰ مسجد موجود در این شهرستان حدود ۶۰ مسجد دارای کانون‌های مساجد هستند و سیاست این اداره ایجاد کانون در همه مساجد است.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سعید سلطانپور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان، امروز در جلسه مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: از ۱۲۰ مسجد موجود در این شهرستان حدود ۶۰ مسجد دارای کانون‌های مساجد هستند و سیاست این اداره ایجاد کانون در همه مساجد است.
وی، افزود: اداره ارشاد ملکان آماده است در مساجد کانون مساجد را راه اندازی کند و در این راستا از همکاری هیات امنا مساجد و جوانان علاقمند استقبال می‌کند.
سلطانپور، از فعالیت سه کانون مساجد در شهرستان ملکان بصورت تخصصی خبر داد و اظهار کرد: کانون مساجد مسجد جامع شهر ملکان، نسیم رحمت و اندیشه بایقوت در حوزه‌های قرآنی، حجاب و عفاف و کتاب فعالیت دارند. 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان، با بیان اینکه مدیریت ۱۱ کانون مساجد در این شهرستان توسط بانوان اداره می شود اظهار کرد: کلاس‌های ازدواج زود هنگام و طلاق و پیشگیری از اعتیاد با استفاده از مشاورین مجرب در کانون روستاهای یولقونلوی قدیم و تازه قلعه برگزار می‌شود. 
وی ادامه داد: کانون‌های مساجد شهرستان ملکان علیرغم کمبود بودجه و با همکاری سایر گروه‌های فعال در مساجد وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند. 
سلطانپور، با بیان اینکه کانون‌های مساجد بعنوان ضد ویروس قوی در مقابل هجمه تهاجم فرهنگی غرب عمل می‌کنند، از همکاری خوب ائمه جماعات مساجد شهرها و روستای شهرستان ملکان  قدردانی کرد.
۹۶/۰۷/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی