وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


فرماندار ملکان گفت:جهت‌گیری و محوریت اقتصاد مقاومتی بر تولید است، یعنی اگر اقتصاد بخواهد در مقابل تهدیدات مقاوم باشد و به اهداف تعالی برسد، باید مقاوم باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان،  محمد باقرخانی ظهر امروز در نشست مدیران شهرستان، نوسانات قیمت محصولات را تحولات منطقه دانست و اظهار کرد: در برنامه قانون بودجه سال 96 توجه ویژه‌ای به تولید و اشتغال شده است.

وی افزود: آنچه اقتصاد مقاومتی مطرح می‌کند، مقاوم کردن اقتصاد کشور در مقابله با تهدیدهای خارجی و چگونگی رسیدن به اهداف رشد و توسعه اقتصادی با توجه به آرمان‌ها، اعتقادات و باورهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

باقرخانی تصریح کرد: یعنی یک مدل و نسخه‌ای در مقابل تهدیدهای دشمن راهکار نشان می‌دهد و در فضای متلاطمی که  دنیا، منطقه و ما در حوزه  اقتصادی با آن روبه‌رو هستیم، چگونگی رسیدن به اهداف را تبیین می‌کند. 

وی گفت: جهت‌گیری و محوریت اقتصاد مقاومتی بر تولید است، یعنی اگر اقتصاد بخواهد در مقابل تهدیدات مقاوم باشد و به اهداف تعالی  برسد، باید مقاوم باشد.

فرماندار ملکان تاکید کرد: بر این اساس سرمایه‌گذاری‌های مردمی باید بیشتر متوجه تولید باشد و مردم باید توجه کنند ارزش افزوده‌ای که در اقتصاد مقاومتی حاصل می‌شود، باید بیشتر در حوزه تولید حاصل شود تا اگر قسمت‌های دیگر بر این اساس تولید شکل بگیرد تمام منابع ما از بالقوه به بالفعل می‌رسد، یعنی منابع طبیعی و نیروی انسانی و اشتغال ما شکل پیدا می‌کند.

وی گفت: نکته دوم این است که باید مردم سعی کنند بهره‌وری را در سطح خانواده،  بنگاه و کشور بالا ببرند، یعنی به حداقل رساندن ضایعات و به حداکثر رساندن سود و فایده است.

باقرخانی افزود: همچنین در سند راهبردی شهرستان ملکان جهت اشتغال‌زایی اعتبارات خوبی به دستگاه‌های دولتی داده شده و بودجه کمیته امداد، بهزیستی و بسیج سازندگی دو برابر شده است.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی ملکان نیز در این جلسه نرخ بیکاری در این شهرستان را 1.22 درصد اعلام کرد و گفت: این اداره به افرادی که بخواهند بیکاران دارای تحصیلات دانشگاهی را جذب کار کنند، تسهیلات ویژه‌ای پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/60001 /30 /سیاوش عینالو - خبرنگار خبرگزاری فارس در ملکان

۹۶/۰۷/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی