وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تاریخ: ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰کدخبر: ۱۳۹۶۰۹۱۰۰۰۰۴۹۶

امام جمعه ملکان با بیان اینکه مجلس برای رفع مشکلات مردم تصمیم و موضع انقلابی در مقابل دشمنان اتخاذ کند، گفت: برخی حرکات مجلس حرکات مدرس‌گونه نیست و انتظار از نمایندگان انتظار این است که اولویت‌ها و مشکلات مردم را در نظر بگیرند و خدای ناکرده به جای مظلومان به ظالمان خدمت نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، حجت‌الاسلام حافظ زمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ملکان اظهار داشت: امروز وحدت نیاز اصلی جهان اسلام است چرا که ضربه دشمنان اسلام به جهت تفرقه بین مسلمانان است و اگر وحدت داشته باشند، هیچ قدرتی توان ضربه زدن را نخواهند داشت، مسلمانان باید اختلاف را کنار بگذارند و به دنبال تقویت مشترکات خود باشند.

وی افزود: با تکیه به نکات مشترک اتحاد و انسجام را تقویت کنند چرا که عده‌ای از مسلمانان با اتحاد خود داعش را در عراق و سوریه پاکسازی کردند، اگر مسلمانان متحد باشند آزادی فلسطین راحت‌تر از سوریه و عراق خواهد بود، متاسفانه امروز عربستان به دوست دشمنان اسلام تبدیل شده است.

امام جمعه ملکان گفت: شهید مدرس الگوی تمام عیار نمایندگان در مقابل ظلم و ستم طاغوت است، مجلس برای رفع مشکلات مردم موضع انقلابی در مقابل دشمنان اتخاذ کند.

وی افزود: بعضاً برخی مصوبات باعث تعجب است به خصوص در مورد سوداگران مرگ، اخیراً یکی از نمایندگان تصمیم قضات در مورد زندانیان را زیرسوال برده همچنین بیمه کوله‌بران تصویب شد در صورتی که این طرف چند کاپشن را ضبط و ثبت می‌کنند، این حرکات مدرس‌گونه نیست. 

زمانی گفت: موادمخدر معضل جامعه است و باعث بدبختی خانواده‌ها می‌شود و باید به شدت با این معضل برخورد شود.

وی تصریح کرد: مترقی‌ترین قانون در جمهوری اسلامی ایران است اما متاسفانه در عمل به این قانون مشکل داریم، گاهاً خود قانونگذار به قانون عمل نمی‌کند، در مواقعی برخی‌ به فکر دور زدن قانون و تطابقت قانون با میل و نظر خود هستند.

خطیب جمعه ملکان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانشگاه‌ها  به سمت آرمان‌گرایی بروند و دانشجویان بصیرت سیاسی، دینی و انقلابی داشته باشند، متاسفانه امروز دانشگاه‌های ما این‌گونه نیست.

وی افزود: جمهوری اسلامی براساس وظیفه ذاتی خود حمایت از مظلومان در سراسر جهان را سرلوحه خود قرار داده است.

زمانی گفت: همان‌طوریکه مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند و دارند، باید به جوانان کشور که در هشت سال دفاع مقدس نیز ایثارگری کردند، اعتماد کنیم و از تخصص و خدمات آنها استفاده شود.

خطیب جمعه ملکان اظهار داشت: زمین لرزه امروز کرمان بار دیگر هشداری بود تا در ساخت و سازهای خود دفت کنیم، مردم با مصالح‌فروشی‌های متقلب معامله نکنند و مصالح ساختمانی را از افراد صالح و درستکار تهیه کنند.

انتهای پیام/60001/ 40/س

۹۶/۰۹/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی