وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


فرماندار ملکان گفت:مبلغ 20 میلیارد و هشتصد و نود میلیون ریال تسهیلات جهت مشاغل خانگی شهرستان ملکان در سالجاری اختصاص یافت. محمدباقر خانی در جلسه کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال ملکان از افزایش 5/12 درصدی سقف اعتبارات امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: سقف تسهیلات ملکان در مقایسه با شهرستان های پرجمعیت استان خیلی خوب است. وی جذب خوب تسهیلات در سال گذشته توسط دستگاههای دولتی و همچنین بالابودن تعداد روستانشینان در این شهرستان را از علل افزایش میزان این وام دانست. وی افزود:تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان ملکان به زودی از طریق شعب بانک های ملی،سپه،تجارت و ملت به واجدین شرایط پرداخت خواهد شد. فرماندار ملکان در ادامه از روسای شعب بانک های غایب در جلسه کارگروه سرمایه گذاری ئ اشتغال ملکان نیز انتقاد کرد و گفت: در صورت استمرار غیبت این افراد موضوع از طریق سرپرستی شعب استان پیگیری خواهد شد. وی در ادامه بر همکاری و تعامل دستگاههای دولتی شهرستان ملکان با سرمایه گذاران خرد و کلان تاکید کرد و گفت: مدیران محلی مرتبط با سرمایه گذاری شهرستان ملکان موظف هستند شعبه و کارمندی ثابت جهت راهنمایی و مشاوره سرمایه گذاران اختصاص دهند. خانی در ادامه همچنین درخواست تشکیل جلسه ویژه کنکاش بمنظور بررسی نحوه پرداخت تسهیلات در کمیته امداد ملکان شد. رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی ملکان نیز در ادامه جلسه از ثبت نام 436 نفر جهت بهره مندی از تسهیلات در سامانه رصد خبر داد و گفت: کمیته امداد و اداره صنعت،معدن و تجارت ملکان بیشترین ثبت نام کننده را به خود اختصاص داده اند. جواد حبیبی از روسای شعب بانک ها خواست افراد دارای دانش فنی و بنیه مالی را در الویت بهره مندی از این وام قرار دهند.
۹۶/۰۹/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی