وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


نماینده ملکان گفت: در آمریکا و اروپا روزانه مردم به خیابان می‌‌ریزند و اغتشاش می‌‌شود اما رسانه‌‌های این کشورها منعکس نمی‌‌کنند، برای همین هم تجمعات صدنفری در ایران را می‌‌بینند اما تجمع صدها هزار نفر در حمایت از نظام را بایکوت می‌‌کنند.

سلمان خدادادی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به جلسه اخیر شورای امنیت سازمان ملل درباره اتفاقات ایران، توضیح داد: به نظرم نتیجه این جلسه چه تایید ادعای آمریکا و چه تکذیب آن، هرچه که بود اهمیتی نداشت چون همواره شورای امنیت سازمان ملل بازیچه دست ابرقدرت‌ها بوده است؛ البته رویکردی که جدیدا شورای امنیت و سازمان ملل پیدا کرده قابل تحسین است و در برابر ادعاهای آمریکا نسبت به قبل رفتار واقع بینانه‌‌ای دارند.

وی اذعان داشت: با این همه حتی اگر رای شورای امنیت غیر از این هم بود باز برای ایران ذره‌‌ای ارزش نداشت، مگر شورای امنیت در این 40 سال در کنار مردم ایران بوده که امروز رای این شورا برایمان مورد اهمیت باشد.

نماینده مردم ملکان با بیان اینکه آمریکا ملت ایران را تروریست خطاب کرد و ویزایی برای ورود ایرانی‌‌ها به کشورش صادر نکرد، خاطرنشان ساخت: امروز چه شده که آمریکایی‌‌ها دلسوز مردم ایران شده‌‌اند؟ مگر همین ملت همان‌‌هایی نیستند که تروریست و خطرناک توصیف می‌‌شدند؟ ترامپ غلط می‌کند خود را حامی مردم ایران خطاب می‌‌نماید.

وی در رابطه با هدف آمریکا از دخالت در مسائل داخلی ایران و طرح آن در شورای امنیت ابراز داشت: آمریکا در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی و ظلم به ملت ایران به خاطر وفاداری مردم به نظام است، در شهرهای ما اگر صد نفر آشوبگر به خیابان‌ها آمدند در برابرش صدها هزار نفر برای حمایت از نظام و محکومیت اغتشاشگران بیرون آمدند و راهپیمایی کردند! رسانه‌‌های آمریکا صدبار آن صد نفرها را نشان دادند ولی حتی یکبار هم صدها هزار نفر شرکت کننده در راهپیمایی محکومیت این آشوب‌‌ها را نشان ندادند.

سلمان خدادادی در همین راستا متذکر شد: آیا آن صد نفر مردم هستند ولی این صدها هزار نفر از مردم نیستند؟ باید این را قبول کنیم که آمریکا از هر روزنه‌‌ای برای براندازی استفاده خواهد کرد.

وی افزود: هدف آمریکا از این دخالت‌ها برای ایجاد فشارهای جدید و تحت الشعاع قرار دادن برجام است، آمریکا خود در داخل کشورش با هزاران مشکل مواجه است که معضلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنتی از آن جمله‌‌اند؛ حتی کشورهای اروپایی نیز با معضلات جدی در کشورهای خود دست و پنجه نرم می‌کنند به طوری که چند سال قبل شاهد مهاجرت‌‌های دست جمعی مردم از اروپا بودیم؛ روزانه چندین و چند شورش و اغتشاش در سراسر اروپا و آمریکا اتفاق می‌‌افتد اما رسانه‌های خارجی تعداد بسیار معدودی را انعکاس می‌‌دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا با ورود به مسائل داخلی ایران درصدد است تا بندی، قطعنامه یا امتیازی از شورای امنیت به نفع خودش بگیرد تا ایران را تحت فشار قرار دهد، تصریح کرد: آمریکا با هوشیاری مردم ایران مشت محکمی از حضور مردم شهرهای مختلف کشور در راستای حمایت از نظام خورد؛ مردم ایران با گوش فرا دادن به منویات رهبری مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مخصوصا آمریکای جنایتکار زدند.

وی در رابطه با برجام نیز گفت: موضع ما در برجام مشخص است و تا وقتی به آن پایبندیم که ارزش‌های نظام و منافع ملی در آن زیر سوال نرود، اگر غیر از این باشد وظیفه همه ماست که از برجام خارج شویم و با موضع مشترکی در راستای حفظ منافع ملی کشور رفتار کنیم.

خدادادی در پاسخ به این سوال که وظیفه نظام اسلامی در قبال اعتراضات مردمی چیست، تاکید داشت: وظیفه دولت در این برهه حساس حل مشکلات داخلی است، آنان باید قدر این مردم وفادار را بدانند، این ملت با هوشیاری، آگاهی و بصیرت توطئه‌‌ای که پشت پرده آن غرب و اسرائیل و برخی کشورهای عربی بود را با حضور گسترده و حمایتشان از نظام خنثی کرد، دولت هم باید به پاس رفتار ارزشمند این ملت برای حل مشکلاتشان قدم‌‌های مؤثر بردارد.

نماینده مردم ملکان در رابطه با عملکرد دستگاه دیپلماسی ایران در پی اتفاقات اخیر اظهار داشت: به نظر من دستگاه دیپلماسی در خارج از کشور نسبتا خوب عمل کرده است، زیرا در نشست اخیر شورای امنیت دیدیم کشورهایی که عضو غیر دائمی سازمان ملل هستند و چه کشورهایی همچون روسیه که عضو ثابت این سازمان هستند با آمریکا همراهی نکردند و این نشانگر بهبودی عملکرد دستگاه دیپلماسی ماست.

انتهای پیام/

۹۶/۱۰/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی