وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


فرماندار ملکان گفت: در 10 ماهه گذشته بالغ بر 229 هزار مورد بازدید از مراکز گردشگری و آثار تاریخی این شهرستان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، محمدباقر خانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد نوروز 97 اظهار کرد: طی این مدت 8 هزار و 523 مسافر از خدمات هتل های ملکان بهره مند شده و اقامت کرده اند.

وی، بر هماهنگی بیشتر دستگاه های خدمات رسان جهت رفاه میهمانان نوروزی همچنین نظارت بر قیمت اجناس و کالاها در آستانه عید نوروز امسال تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می کنم شهرداران شهرهای ملکان،لیلان و مبارک شهر نیز کشمش این شهرستان را در بسته های کوچیک بسته بندی کرده و ب عنوان سوغات شهرستان ملکان به طور مجانی در اختیار میهمانان نوروزی قرار دهند.

فرماندار ملکان همچنین از راه اندازی دو کمپین با عنوان کمپین جمع آوری زباله در ورودی شهرها و روستاها همچنین کمپین نه به مواد محترقه و ترقه در این شهرستان خبرداد.

وی گفت: متاسفانه با وجود جمع آوری زباله ها در شهرها و روستاها،باز عده ای نخاله ساختمانی و زباله های خود را در مسیر ورودی و خروجی شهرها و روستاها رها می کنند که برخورد با این افراد ضروری است.

خانی افزود: شبکه بهداشت ملکان با مشارکت دهیاران و بهورزان روستاهای این شهرستان در حاشیه پیاده روی های همگانی در خصوص پاکسازی محیط زیست نیز تا 20 اسفند اقدام کنند.

وی ادامه داد: اداره آموزش و پرورش ملکان در کلاس های درس در خصوص کمپین نه به مواد محترقه خطرات و آسیب های ترقه بازی را به دانش آموزان یادآوری کنند.

فرماندار ملکان همچنین با اشاره به ثبت نام تسهیلات روستایی در کافی نت ها در سطح شهر ملکان،بر نظارت مستمر بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت ملکان بر نحوه عملکرد و قیمت این مراکز تاکید کرد و گفت: متاسفانه در برخی کافی نت چندین برابر بیشتر تعرفه ها از مردم پول گرفته می شود.

وی همچنین از مدیر اداره صنعت،معدن و تجارت ملکان خواست نظارت بیشتری بر قیمت اجناس و کالاها در بازار شهر ملکان به خصوص در آستانه عید نوروز داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی ملکان نیز با اشاره به نبود اداره تعزیزات حکومتی در این شهرستان، بر استقرار نمایندگی این اداره در شهرستان ملکان در آستانه عید نوروز تاکید کرد.

علی شفقی همچنین بر مرمت چاله های معابر عمومی شهر ملکان و رفع خرابی چراغ راهنمایی و رانندگی ورودی شهر ملکان تاکید کرد.

انتهای پیام/ 60019/ 30/

۹۶/۱۱/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی