وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فرمانده سپاه ملکان:
هدف دشمن نفوذ در ارکان نظام و ناامید کردن مردم است/بهترین راه خنثی کردن توطئه‌ها، خدمت به مردم است
فرمانده سپاه ملکان، نفوذ دشمن در ارکان حکومت و ناامید کردن مردم را دو ماموریت دشمن و دغدغه رهبری ذکر کرد و گفت: دشمن با بسیج تمام امکانات نظامی و فرهنگی شبانه‌روز در صدد فراهم کردن زمینه ایجاد نارضایتی و ناامیدی در بین آحاد مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، پاسدار صالح رحمتی بعد از ظهر امروز در جلسه یک‌روزه هماهنگی بسیجیان شورای راهبردی گروه‌های جهادی که به همت حوزه مقاومت بسیج کارمندی در سالن اجتماعات سپاه ملکان برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته ضمن اخراج آمریکا، منافع این کشور را در ایران و منطقه نیز قطع کرد.

وی با بیان اینکه امروز به لحاظ تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و رکود بازار، وضعیت معیشتی مردم خوب نیست، افزود: دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا با شکست در عرصه‌های نظامی و دیپلماسی از ایران، امروز در جهت سوءاستفاده از این مشکلات به منظور ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.

رحمتی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، امروز بهترین راه خنثی‌کردن توطئه‌ها و مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه ملکان، راه‌اندازی 69 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای برای تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی، اجیر کردن عده‌ای در داخل و خارج از کشور همچنین خرج میلیاردها دلار پول به منظور ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی را از تلاش‌های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب جهت ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی دانست.

وی گفت:در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار نظامی و فرهنگی قرار داریم و دشمنان جمهوری اسلامی با صرف میلیاردها دلار هزینه تسلیحاتی در کشورهای اطراف ایران در حال جنگ هستند ولی هدف اصلی جنگ آنها در حقیقت جنگ با ایران است.

رحمتی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه هم اکنون در پیچ تاریخی قرار داریم، نوک حمله دشمنان در ایران را اقتصادی و ایجاد ناامیدی و نارضایتی در بین مردم ذکر کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و توجه به معیشت و رفاه مردم باید در اولویت کار دولتمردان قرار گیرد و مسؤولان دستگاه‌های دولتی نیز باید هوشیار باشند و با تکریم ارباب رجوع، با اخلاق و برخورد مناسب و فعالیت حداکثری در جهت خدمت به مردم این توطئه دشمن را خنثی کنند.

وی، هجمه انجام شده در حال حاضر علیه اسلام را در طول تاریخ بی‌سابقه دانست و در عین حال گفت: خوشبختانه بر خلاف گذشته امروز جهان تشیع در اوج قدرت قرار دارد.

رحمتی، نفوذ دشمن در ارکان حکومت و ناامید کردن ملت را دو ماموریت دشمن و دغدغه رهبری ذکر کرد و افزود: دشمن با بسیج تمام امکانات نظامی و فرهنگی، شبانه‌روز در صدد فراهم کردن زمینه ایجاد نارضایتی و ناامیدی در بین آحاد مردم بوده و از این رو همه مسؤولان وظیفه دارند در راستای از بین بردن این دو ماموریت دشمن تلاش کنند.

وی با اظهار رضایت از عملکرد و حضور مستمر دستگاه‌های دولتی شهرستان ملکان در بین مردم گفت: خوشبختانه در شهرستان ملکان از نماینده مجلس و فرماندار گرفته تا سایر مسؤولان دستگاه‌های دولتی به طور مستمر در بین مردم بوده و در جهت رفع مسائل و مشکلات منطقه تلاش می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملکان نیز تقویت تقوا، خودکنترلی و نظارت اجتماعی را باعث سلامت اداری دانست و از عدم برگزاری نمازهای جماعت در برخی ادارات دولتی انتقاد کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی سپاه ملکان نیز در این جلسه از برگزاری اردوهای جهادی در ایام‌الله دهه فجر در شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

 قادر الهوردیان افزود: بسیجیان این حوزه در طول دهه فجر به صورت اکیپی و در قالب گروه‌های جهادی به همراه مسؤولان ادارات دولتی در جمع اهالی شهرها و روستاهای منطقه حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات احتمالی مردم را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/60020/ 40/س

۹۶/۱۱/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی