وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:
دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر چشمگیر و غیر قابل انکار است
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر چشمگیر و غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، علی محرمی در آیین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی مشق عشق، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با وجود کینه دشمنان و اعمال تحریم‌های ظالمانه، از روزهای اول در همه حوزه‌ها مخصوصا حوزه فرهنگ و هنر، دستاوردهای چشمگیر و غیرقابل انکاری داشته و این ایام فرصتی مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی  است چرا که برای مقابله با این دشمنی ضروری است تا همراه دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی برای مردم بویژه نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر، هم از نظر تامین و تجهیز فضاهای فیزیکی و هم از نظر تولید برنامه‌های فاخر و تاثیرگذار فرهنگی و هنری دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه سخنان خود با تقدیر از انجمن خوشنویسان شهرستان و سایر دست اندرکاران برگزاری جشنواره به سطح و کیفیت بالای آثار ارائه شده در جشنواره با موضوع ایثار و شهادت اشاره و خاطرنشان کرد: بسترسازی برای  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف و تکالیف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اصحاب فرهنگ و هنر است تا از این طریق فرهنگ ایثار و شهادت را با زبان پویا، تاثیرگذار و ماندگار هنر تبیین و ترویج کنند.

انتهای پیام/60019

وی با اشاره به اینکه خوشنویسی شاخص‌ترین هنر در حوزه هنر آئینی و ارزشی و متجلی‌ترین هنر اسلامی است،‌ گفت: خوشنویسی در طول تاریخ فراز و فرودهای مختلفی را تجربه کرده است و نقطه عطف این هنر آن است که با مسائل دینی و ارزشی عجین شده است.

وی تصریح کرد: همایش مشق عشق دعوتی از هنرمندان و اهالی خوشنویسی برای نگارش آثاری ارزشمند است که با هدف توجه دادن به مقوله‌ی ایثار و شهادت و نقش موثر هنر در این حوزه برگزار شده است زیرا این عرصه سرشار از مضامینی برای آفرینش آثار هنری است.

وی در ادامه سخان خود  به تشکیل دبیرخانه دایمی جشنواره سراسری خوشنویسی مشق عشق در شهرستان ملکان تاکید کرد .

محرمی در ادامه با اشاره به عقد تفاهم نامه مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری آذربایجان شرقی  خاطرنشان کرد: آمفی تئاتر مجتمع فر هنگی هنری ملکان  تا پایان سال ١٣٩٦ به سیستم پخش دیجیتال فیلم مجهز خواهد شد.

گفتنی است در این جشنواره همچنین از خانواده شهید مدافع حریم وطن سرهنگ فیروزی و جانباز ٨ سال دفاع مقدس آقای حاج حسین جلالی تجلیل شد و درانتهای مراسم از برگزیدگان جشنواره تجلیل به عمل آمد.

۹۶/۱۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی