وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


سلمان خدادادی نماینده ملکان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

ملکان- نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: آزادراه ملکان – مراغه به طول ۱۸ کیلومتر احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خدادادی صبح امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از مقام استاد و معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان افزود: این دانشگاه هم اکنون بعنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های حضوری دنیا مطرح بوده و نیمی از فارغ التحصیلان داخل کشور را تربیت نموده و از خروج میلیاردها دلار از کشور جلوگیری نموده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور دارای واحد دانشگاهی بوده و باعث توسعه علمی و اقتصادی بخصوص در مناطق محروم کشور شده است.

وی به مدیریت موفق دانشگاه آزاد اسلامی نیز اشاره کرد و گفت:دکتر ولایتی و دکتر رهبر هر دو از خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و یاران رهبری بوده و با تلاش و تدابیر خود توانسته اند نقش موثری در هدایت این کشتی علمی و شجره طیبه داشته باشند.

نماینده مردم ملکان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی همواره یار و یاور دانشگاه آزاد اسلامی بوده بر هر گونه همکاری و کمک خود در جهت توسعه کمی و کیفی واحد دانشگاهی ملکان قول مساعد داد.

وی به مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز اشاره کرد و گفت: جوانپور نیز یکی از نیروهای انقلابی، متعهد و علمی استان محسوب می شود و قرار گرفتن چنین افرادی در راس دانشگاه یک سرمایه بزرگ برای این دانشگاه محسوب می شود.

خدادادی در ادامه بر ارزش گذاری به مدیران باتجربه، متخصص و متهعد بومی تاکید کرد و گفت:اگر بخواهیم در زمینه های مختلف در کشور به توسعه اقتصادی و علمی دست یابیم قدر سرمایه های بومی خود را بدانیم و از تخریب و تضعیف آنها پرهیز نماییم.

وی در ادامه با اشاره به تغییر شرایط اقلیمی کشور و وضعیت آب بر تغییر الگوی کسب و کار در شهرستان ملکان از باغداری به صنعتی و تولیدی تاکید کرد و گفت:منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان ملکان در ۶۰۰ هکتار زمین ایجاد خواهد شد.

خدادادی همچنین از آزادراه ملکان به مراغه خبر داد و گفت: این آزاد راه به طول ۱۸ کیلومتر در حال احداث می باشد و باعث اتصال شهرستان ملکان به شهرهای مهم کشور خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت های مستمر و همیشگی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت:واحد دانشگاهی ملکان طی ۱۸ سال فعالیت خود باعث ارتقا سطح علمی و فرهنگی منطقه و فارغ التحصیلی چند هزار تن شده است.

بهنام خسروزاده افزود: به لحاظ قرار گرفتن در جوار جاده ترانزیتی و بهره مندی از اساتید مجرب و رشته های متنوع و متناسب با بازار کار منطقه و همچنین داشتن امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی بهترین مکان برای تحصیل جوانان و بازماندگان از تحصیل و کارکنان دولتی است./خبرنگار خبرگزاری مهر در ملکان:سیاوش عینالو

کد خبر 4285781
۹۷/۰۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی