وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تاریخ: ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶کدخبر: ۱۳۹۷۰۲۱۶۰۰۰۳۷۳
نماینده کارفرمایان شهرستان ملکان:
تسهیلات 18 درصدی بانکی کمر واحدهای تولیدی را شکسته است
نماینده کارفرمایان شهرستان ملکان گفت: نبود سرمایه در گردش،بالا بودن نرخ سود تسهیلات بانکی و حق بیمه کارگران از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی به خصوص کارخانجات سبزه پاک کنی شهرستان ملکان است.

مقصود خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملکان اظهار داشت: مشکلی که واقعا کمر واحدهای تولیدی را شکسته و در حال ضربه زدن به آنهاد کارمزد با سود 18 درصد تسهیلات بانکی می باشد.

وی افزود: به طور مثال اگر یک واحد تولیدی مبلغ 10 میلیارد ریال وام از بانک دریافت کند، باید بعد از یک سال مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال کارمزد به بانک پرداخت کند که البته این مبلغ وام در سال‌های قبلی جوابگو بود ولی در وضعیت فعلی که هر کیلو کشمش از باغدار به مبلغ 130 هزار ریال خریداری می‌شود و برای کارخانه 180 هزار ریال تمام می‌شود، تازه پول کشمش فروخته شده نیز تا چند ماه از کارخانه وصول نمی‌شود، به هیچ وجه مرقوم به صرفه نیست!

 خسروی اظهار امیدواری کرد وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی نسبت به کاهش سود بانکی به 6 یا 8 درصد و یا با نسبت به بهره‌مندی واحدهای تولیدی از وام 6 درصد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تلاش کند.

وی در ادامه خطاب به مسوولان گفت:اگر با توجه به سرمایه در گردش، تسهیلات با کارمزد کم در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهید، آن وقت ما هم می‌توانیم در جهت اشتغال‌ایی بیشتر جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار اقدام کنیم.

نماینده کارفرمایان شهرستان ملکان با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی اظهار امیدواری کرد راه برای تولیدات داخلی هموارتر شده و همه دست در دست هم جهت توسعه و اشتغال‌زایی تلاش کنند.

وی بالا بودن نرخ حق بیمه کارگران را از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان ملکان ذکر کرد و گفت:کارفرمایان واحدهای تولیدی به خصوص خشکبار توان پرداخت 30 درصد از حقوق کارگران بابت حق بیمه را نداشته و ندارند!

خسروی افزود:به طوری که در یک واحد تولیدی دارای 30 کارگر باید ماهیانه مبلغ 120 میلیون ریال بابت حق بیمه کارگران پرداخت شود که پرداخت این میزان حق بیمه از قدرت و توان واحد تولیدی خارج است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در صورت عدم پرداخت به موقع با جریمه 25 درصد تا 28 درصد مواجه می‌شوند که امیدواریم نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش حق بیمه اقدام کنند.

نماینده کارفرمایان شهرستان ملکان در ادامه از قرار گرفتن پیک ساعت کاری برق در پرکارترین ساعات فعالیت واحدهای تولیدی نیز انتقاد و اظهار کرد:اخیرا شرکت برق پیک کاری روزانه را ساعت 11 تا 16 که پرکارترین زمان شیفت کاری واحدهای تولیدی است در نظر گرفته که این امر نیز باعث ایجاد هزینه‌های بیشتر به واحدهای تولیدی تحمیل شود.

وی افزود: در این وضعیت ضروری است دولت در خصوص پرداخت یارانه انرژی به واحدهای تولیدی اقدام کند./خبرنگار خبرگزاری فارس در در ملکان - سیاوش عینالو

انتهای پیام/60019/ 40/

۹۷/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی