وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

محمد باقر خانی فرماندار ملکان

ملکان- فرماندار ملکان از کاهش چشمگیر حوادث و سوانح جاده ای طی سه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر خانی شامگاه شنبه در جلسه شورای ترافیک ملکان افزود: در سال ۹۴ تعداد ۳۷ کشته در سوانح جاده ای در ملکان اتفاق افتاده بود که حتی با کشته های با جاده اهر – تبریز برابری می کرد.

وی افزود: خوشبختانه با اصلاح و تعریض پل ها و نقاط حادثه خیز در محورهای شهری و روستایی شهرستان ملکان این تعداد در سال ۹۶ به ۱۱ کشته کاهش یافته است.

وی افزود:تعداد کشته های جاده ای ملکان در سال ۹۶ نیز در مقایسه با سال ۹۵ مقدار ۳۷ درصد کاهش داشته که امیدورایم در سالجاری و سالهای بعدی این آمار به صفر برسد تا شاهد داغدار شدن خانواده ای نباشیم.

فرماندار ملکان در ادامه بر اصلاح و تعریض نقاط حادثه خیز در محورهای روستایی و شهری شهرستان تاکید کرد و گفت: به شخصه بیش از ۴۵ مورد از این نقاط را یادداشت کرده ام و نقاط حادثه خیز در این شهرستان زیاد است.

وی در ادامه از تاخیر در تحویل گرفتن مقدار هفت کیلیومتر از مسیر جاده سرچم به میاندوآب انتقاد کرد و بر تسریع در این خصوص تاکید کرد.

برگزاری همایش راکبین موتورسیکلت

خانی در ادامه خواستار ایمن سازی جاده کمربندی ملکان شد و گفت: اجرای عملیات ایمن سازی در جاده کمربندی ملکان با توجه به ترافیک حاکم در این جاده ضروری است.

فرماندار ملکان بیشترین کشته های سوانح جاده ای را مربوط به موتورسیکلت سواران جوان دانست و با اشاره به برگزاری همایش های مختلف برای راکبین توسط دستگاههای مربوطه بر استمرار این قبیل همایش ها و ارائه آموزش های همگانی در این شهرستان تاکید کرد.

وی افزود: همایش راکبین موتورسیکلت امسال نیز بعد از ماه مبارک رمضان در شهرهای ملکان، لیلان و مبارک شهر با محوریت آموزش های همگانی و توزیع کلاه و تجهیرات لازم برگزار و تعداد ۳۱۳ کلاه ایمنی بین راکبین توزیع خواهد شد.

ضرورت تشکیل کمیته فنی در شورای ترافیک ملکان

رئیس پلیس راه بناب نیز در این خصوص خواستار تشکیل کمیته فنی در شورای ترافیک ملکان شد و با اشاره به وقوع تصادفات متعدد بر ایجاد میدان در سه راهی بایقوت و مبارک شهر و همچنین ایجاد گاردریل در مسیر جاده ترانزیتی و روستای علی آباد قشلاق تاکید کرد.

شهردار ملکان نیز در این جلسه از آغاز مطالعات ایجاد چراغ راهنمایی و رانندگی در چندین نقطه شهر ملکان خبر داد و گفت: به زودی محل توقف وانت بارها ساماندهی خواهد شد.

بخشدار مرکزی ملکان هم در ادامه جلسه از اجرای طرح آرام سازی در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی با همکاری پلیس راه و دهیاران بخش مرکزی خبر داد./

کد خبر 4288753
خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان ملکان - سیاوش عینالو
۹۷/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی