وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تب کنگو

ملکان- فرماندار ملکان از اختصاص ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی رودخانه های مردق چای و لیلان چای ملکان خبر داد و گفت: بیماری تب کنگو دام در ملکان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر خانی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد قرارگاه زیستی شهرستان ملکان افزود: این اعتبار از محل اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافته و حدود ۵۰ درصد مبلغ فوق الذکر نیز جذب شده است.

وی  با بیان اینکه در بحث آب شرب و کشاورزی در سال های گذشته مشکلی در شهرستان ملکان وجود نداشته بر مدیریت توزیع اب کشاورزی در فصل تابستان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه اب کشاورزی ملکان از شهرستان های میاندوآب و شاهین دژ تامین می شود لذا ما درخواست کردیم حق آبه شهرستان ملکان با هماهنگی ما و در ماههای پرمصرف تابستان رها سازی شود.

فرماندار ملکان در ادامه از مشاهده تب کنگو دام در برخی شهرهای کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون مورد خاصی در شهرستان ملکان وجود نداشته است.

وی بر اطلاع رسانی به دامداران ملکان جهت جلیوگیری از شیوع این بیماری در این شهرستان تاکید کرد و از ادارات دامپزشکی، جهادکشاورزی و بهداشت و درمان ملکان خواست در این خصوص همکاری و هماهنگی لازم را با هم داشته باشند.

وی ضمن درخواست از دستگاه های مربوطه حهت نظارت بیشتر به واحدهای عرضه گوشت بخصوص در مسیر جاده ترانزیتی و روستاهای شهرستان ملکان، از شهروندان نیز خواست از خرید گوشت بدون مهر اداره دامپزشکی خودداری نموده و در صورت مشاهده موارد مشکوک در اسرع وقت به اداره دامپزشکی ملکان گزارش نمایند.

خانی با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و احتمال شیوع بیماری های دامی در منطقه هشدار داد و در عین حال گفت: اوضاع تحت کنترل بوده و جای نگرانی نیست.

وی همچنین از اجرای طرح انتقال آب به روستاهای مجیدآباد، احمدآباد و سالارآباد از توابع بخش مرکزی ملکان خبر داد.

تکذیب تلفات دام در روستاهای شهرستان ملکان

مدیر اداره دامپزشکی ملکان نیز در این جلسه تلفات دام در روستاهای این شهرستان را تکذیب کرد و گفت:طرح واکسینه کردن دام سبک و سنگین همه ساله و به طور مستمر در روستاهای شهرستان ملکان انجام می شود.

وی جمعیت دام سنگین در شهرستان ملکان را ۱۸ هزار و دام سبک را ۱۸۰ هزار راس اعلام کرد.

مدیر جهادکشاورزی ملکان هم نظارت بیشتر و قرنطینه بهداشتی به کوچ ییلاق عشایر ملکان به دامنه سهند و همچنین بازار دواب ملکان را خواستار شد.

کد خبر 4291932
۹۷/۰۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی