وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تاریخ: ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲کدخبر: ۱۳۹۷۰۲۲۲۰۰۰۱۶۶
فرماندار ملکان مطرح کرد
33 درصد جمعیت ملکان بیکار هستند/ ایجاد 2 هزار شغل پایدار در این شهرستان
فرماندار ملکان گفت: تعداد جمعیت شاغل جوانان در حدود 67 درصد بوده و جمعیت بیکار 33 درصد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، محمدباقر خانی صبح امروز در جشنواره شهرستانی امید، نشاط و تجلیل از جوانان نمونه و برتر شهرستان ملکان اظهار داشت: بر اساس سرشماری سال 95 چهارده درصد جمعیت بین سنین 15 تا 24  سال شهرستان ملکان را جوانان تشکیل می‌دهند و تعداد 15 هزار و 859 نفر در این سن قرار دارند.

وی افزود: تعداد جمعیت شاغل جوانان در حدود 67 درصد بوده و جمعیت بیکار 33 درصد است.

خانی افزود: زمانی شهرستان ملکان از لحاظ اشتغال جوانان در استان در رده‌های 21 قرار داشت ولی متاسفانه هم اکنون این شهرستان به لحاظ داشتن جوانان بیکار در رده‌های اول استان قرار دارد که این خوشایند مدیریت شهرستان ملکان نیست.

فرماندار ملکان در عین حال گفت: خوشبختانه جوانان شهرستان ملکان در عرصه‌های ورزشی و علمی در استان حرف اول را می‌زنند.

وی افزود: شهرستان ملکان در رشته‌های ورزشی کشتی، والیبال و دوچرخه‌سواری قهرمانان بین‌المللی و ملی دارد و این باعث افتخار است.

خانی ادامه داد: همچنین این شهرستان در عرصه‌های علمی دارای رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی در کنکور داشته و نیز جزو شهرستان‌های پیشرو در اقتصاد و تولید است.

فرماندار ملکان در ادامه از اختصاص 180 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای این شهرستان در سال‌جاری خبر داد و گفت: این تسهیلات با کارمزد 6 درصد و برای اشتغال‌زایی جوانان از طریق دستگاه‌های مربوطه و شعب بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته نیز با همت و تلاش دستگاه‌های دولتی بیش از 2 هزار شغل پایدار و دارای بیمه تأمین اجتماعی برای جوانان شهرستان ملکان ایجاد شد.

 نیروی جوان نقش اول را در دنیا در برابر سایر پارامترهای کشورها بازی می‌کند

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جوانان ایران به لحاظ تبعیت از رهبری، ایمان قوی، داشتن علم و فکر و دانش و ابتکار در دنیا نمونه هستند.

سلمان خدادادی یادآور شد: جوانان ایران اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و تقدیم خون خود باعث عزت و سربلندی کشور و ملت خود شدند و جوانان امروزی نیز با تلاش در عرصه‌های علم و فناوری به امنیت و پیشرفت کشور کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز افتخار می‌کنیم که جوانان ما بدون کمک گرفتن از کشوری در مسائل هسته‌ای و موشکی و ایجاد امنیت در کشور و حتی منطقه خاورمیانه تلاش می‌کنند.

خدادادی ادامه داد: یکی از علل خشم استکبار جهانی از کشور ما نیز داشتن جوانان متوجه، آگاه و پیشرو است.

وی وجود منابع انسانی جوان را یکی از شاخص‌های توسعه در دنیا دانست و اظهار کرد: نیروی جوان نقش اول را در دنیا در برابر سایر پارامترهای کشورها بازی می‌کند.

نماینده مردم ملکان در مجلس به افتخار آفرینی جوانان شهرستان ملکان در عرصه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و پژوهشی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در زمان جنگ تحمیلی نیز اعزام جوانان این شهرستان به جبهه‌ها در مقایسه با جمعیت این شهر در استان حرف اول را می‌زد و در آن دوران زبانزد در استان بود.

گزارش فارس حاکی است، در این مراسم 11 نفر از جوانان برتر شهرستان ملکان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، قرآنی و ورزشی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/60019/ 30/س

۹۷/۰۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی