وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

آزادسازی خرمشهر فتح خرمشهر

ملکان- فرماندار ملکان گفت: امنیت و رفاه امروز کشور را مدیون ایثارگری رزمندگان وخون پاک شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از رزمندگان ملکانی حاضر در عملیات فتح خرمشهر صبح امروز شنبه با حضور مسئولان و خانواده های رزمندگان و شهدا و ایثارگران برگزار شد.

محمدباقر خانی در این جلسه اظهار داشت: فتح خرمشهر به دستور امام و با تلاش رزمندگان و نصرت الهی به سرانجام رسید و بدون شک با همت رزمندگان اسلام تمامی معادلات شرق و غرب را به هم زد.

وی از دلاورمردی رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: این عملیات از پیچیده ترین عملیات های دنیا محسوب می شود.

فرماندار ملکان با اشاره به اینکه سوم خردادماه یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر است، گفت: با نفس مسیحای حضرت امام(ره) این جنگ در نهایت با مشخص شدن تجاوزگری رژیم بعث و حقانیت جمهوری اسلامی خاتمه یافت.

وی همچنین افزود: آزادسازی خرمشهر نصرتی الهی و پیروزی سرنوشت سازی در دفاع مقدس بود.

خانی اظهار داشت: این روز بزرگ را گرامی می داریم و ضمن ادای احترام به ارواح پاک و مطهر همه شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس حماسه آفرینی های ایثارگران و رزمندگان لشکر عاشورا را ارج می نهم.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ کشورمان حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداد، اظهار کرد: امنیت و رفاه امروز مدیون ایثار و از خود از گذشتگی ایثارگران است.

خانی گفت: سوم خرداد بدون شک تداعی گر روز مقاومت و پیروزی و تجلی فرهنگ ازخودگذشتگی و شهادت است.

فرماندار ملکان حفظ وحدت و اتحاد را در شرایط امروز کشور واجب و لازم دانست و تصریح کرد:با وجود اختلاف سلیقه و نظرها، خوشبختانه همه مسئولین در اصول و لزوم ایستادگی در برابر دشمنان وحدت نظر دارند.

خانی افزود: در ماه ها و سالهای اول جنگ بخاطر خیانت بنی صدر خائن کشورمان شکست های پی در پی در جنگ را تجربه کرد ولی بعد از عزل بنی صدر و افزایش اتحاد بین ارتش و سپاه و علیرغم مسلح شدن دشمن به تسلیحات و تجهیزات شرق و غرب پیروزهای بسیاری  را شاهد شدیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی علیرغم سیاست تعامل با کشورهای منطقه و دنیا بر سر منافع و اصول و ارزش های خود با هیچ کشوری معامله و مسامحه نخواهد کرد.

خانی گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر و بیرون راندن متجاوزین رژیم بعث عراق نمونه کامل و اصیل فرهنگ شهادت طلبی در میان مردم ولایت مدار ایران اسلامی است.

تقدیم ۶۰۰۰ شهید در عملیات فتح خرمشهر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی سپاه ملکان نیز در ادامه این جلسه گفت: در عملیات فتح خرمشهر کشورمان ۶۰۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

سرهنگ پاسدار الهوردیان در ادامه از ضعف عملکرد دستگاههای فرهنگی شهرستان ملکان در سالروز سوم خرداد انتقاد کرد و گفت: هیچ یک از این دستگاه ها برای چنین روز باعظمتی برنامه مشخص ندارند و این باعث تاسف است.

وی همچنین از تلاشهای محمدباقر خانی به جهت تلاش در جهت زنده نگه داشتن ارزشهای اسلامی و بخصوص دفاع مقدس در طول سال های گذشته قدردانی کرد.

گفتنی است در پایان جلسه  بعد از خاطره گویی اسماعیلیان یکی از رزمندگان حاضر در عملیات فتح خرمشهر، از سه تن از رزمندگان حاضر در این عملیات  تجلیل به عمل آمد.

روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است. در این روز شهر مقاوم خیز خرمشهر که پس از ۳۵ روز پایداری و مقاومت در ۴ آبان ۱۳۵۹ به اشغال دشمن در آمده بود، پس از ۵۷۸ روز (۱۹ ماه)، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع و پل تخریب شده خرمشهر به اهتزاز در آمد.

آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ بعنوان مهم‌ترین هدف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران (به فرماندهی شهید علی صیاد شیرازی) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (به فرماندهی محسن رضایی) انجام گرفت./خبرنگار مهر در ملکان:سیاوش عینالو

کد خبر 4306339
۹۷/۰۳/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی