وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

موکب کربلا

ملکان- فرماندار ملکان گفت: ایستگاه های استقبال از زائرین کربلا در امتداد جاده کمربندی شهرستان ملکان ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر خانی شامگاه دیروز یک شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان ملکان افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان ملکان در مسیر تردد زائرین استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل به مرز خسروی، ایستگاه های استقبال و پذیرایی از زائرین حسینی با مشارکت شهرداری های ملکان، لیلان و مبارک شهر و همکاری دستگاه های دولتی و مردم در طول اتوبان ملکان- میاندوآب ایجاد خواهد شد.

وی از تشکیل ستاد بزرگداشت اربعین حسینی همزمان با استان در شهرستان ملکان خبر داد و گفت: چندین کمیته پشتیبانی و استقبال در این ستاد نیز تشکیل و اعضای آن نیز مشخص شده است.

خانی افزود: همچنین یک موکب از شهرستان ملکان به نمایندگی از طرف هیات های عزاداری در طول جاده کربلا مستقر و از زائرین حسینی پذیرایی خواهند کرد.

فرماندار ملکان با بیان اینکه ویزای زائرین استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و آذربایجان غربی در تبریز صادر خواهد شد افزود: برای استقبال از زائرین استان موکب های استقبال در مرز خسروی و کربلا ایجاد خواهد شد.

شرکت در مراسم اربعین حسینی کربلا به یک فرهنگ تبدیل شده است

امام جمعه ملکان نیز با بیان اینکه شرکت در مراسم اربعین حسینی در کربلا به یک فرهنگ تبدیل شده افزود: این مراسم به نوعی نشان از اتحاد و انسجام مسلمانان به خصوص شیعیان دارد و باعث ناامیدی دشمنان اسلام شده است.

دبیر ستاد اربعین شهرستان ملکان نیز گفت: در مراسم اربعین حسینی سال گذشته تعداد ۳۵۰۰ زائر از استان آذربایجان شرقی حضور داشت که پیش بینی می شود امسال این تعداد دو برابر شود.

افضل تقوی همچنین از حضور موکب شهرستان ملکان برای پذیرایی از زائرین در کربلا خبر داد و افزود: موکب های حسینی برای فعالیت باید پروانه فعالیت از ستاد اربعین استان دریافت کنند./خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان ملکان:سیاوش عینالو

کد خبر 4307873
۹۷/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی