وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

پسماندهای صنعتی

ملکان- فرماندار ملکان از احداث کارخانه پسماند مشترک بین شهرستان های ملکان و بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر خانی صبح امروز یک شنبه در جلسه مدیریت پسماند شهرستان ملکان افزود:این کارخانه با هدف مدیریت و ساماندهی زباله های شهرستان های ملکان و بناب و با مشارکت بخش خصوصی در روستای خلیلوند شهر بناب احداث می شود.

وی افزود:این طرح با مشارکت شهرداری شهرهای ملکان، بناب، لیلان و مبارک شهر اجرا خواهد شد و از زباله های این شهرها در جهت تولید برق و انرژی استفاده خواهد شد.

خانی در ادامه از رفع مشکلات مربوط به احداث تصفیه خانه طرح فاضلاب شهری ملکان خبر داد و گفت:این تصفیه خانه با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات وزارت نیرو و ستاد احیا دریاچه ارومیه احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه با حضور وزیر نیرو و رئیس ستاد احیاء دریاچه ارومیه آغاز خواهد شد افزود: با بهره برداری از طرح فاضلاب شهری ملکان حدود ۷۰ درصد از مشکلات شهرداری ملکان رفع می شود.

انتقال بازار هفتگی ملکان به محل جدید

فرماندار ملکان در ادامه از راه اندازی کمپین نخاله های ساختمانی در محدوده جاده های شهری و روستایی شهرستان ملکان خبر داد و گفت: این کمپین با مشارکت شهرداری ها و دهیاری ها و شهروندان علاقمند به محیط زیست اجرایی خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه عده ای از شهروندان اقدام به رهاسازی زباله و نخاله های خود به بستر رودخانه ها اقدام می کنند که این عمل بهداشت آب شرب و بهداشت شهروندان شهرستان را تهدید می کند.

خانی در ادامه از انتقال محل بازار هفتگی ملکان به محل جدید خبر داد و افزود: با توجه به ترافیک حاکم در روزهای شنبه در جاده مبارک شهر و روستاهای اطراف، بازار دواب ملکان تا پایان تیرماه سال جاری به حوالی محل فعلی دفن زباله ها در ۲.۵ کیلومتری جاده ملکان بناب انتقال می یابد.

خریداری ۷ هکتار زمین جهت بازار هفتگی ملکان

رئیس شورای شهر ملکان هم از خریداری هفت هکتار زمین جهت بازار هفتگی ملکان خبر داد و گفت:این محل به لحاظ داشتن چندین جاده ارتباطی و دسترسی محل مناسبی برای بازار هفتگی ملکان می باشد.

ابراهیم رزقی افزود: این محل بعد از خریداری کامل حصارکشی و بهره برداری خواهد شد.

فعال رسانه ای در ملکان نیز در این جلسه از وضعیت اسف بار بهداشتی در مسکن مهر و کوی دولت ملکان انتقاد کرد.

قادر منجمی افزود: متاسفانه بخاطر سرریز فاضلاب خانگی در مسکن مهر و رهاسازی پساب کارخانجات سبزه پاک کنی در کوی دولت سلامتی ساکنین این محل ها با خطرات جدی روبرو می باشد./خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ملکان:سیاوش عینالو

کد خبر 4316884
۹۷/۰۳/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی